صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: ظهر پنجشنبه مراسم تکریم عباس محرمی و معارفه ناصر قوامی‌مشفق در سمت مسؤول بسیج رسانه استان همدان برگزار شد.

 

سردار مجیدی: زیربنای جبهه رسانه‌ای برای حرکت انقلاب فراهم شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسؤول بسیج رسانه استان همدان گفت: زیربنای جبهه رسانه‌ای برای حرکت انقلاب اسلامی فراهم شود.

سردار مظاهر مجیدی اظهار کرد:‌ امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست و باید توجه داشت بسیاری از اوقات ما توان زیادی به کار می‌گیریم تا آن کار انجام شود اما این اراده خداست که در نهایت آن را محقق می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم در مسیر انقلاب اسلامی بتوانیم رسالت سربازی خود را درست انجام دهیم و دو شهید بزرگوار جبهه مقاومت، شهید قاسم سلیمانی و شهید همدانی یکی از افتخارات خود را سربازی ولایت می‌دانستند افزود: آنچه امروز نظام جمهوری اسلامی نیاز دارد این است که ما به این درک برسیم که احساس سربازی کنیم و اگر این احساس را داشتیم قطعا خداوند کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن قدردانی از زحمات محرمی؛ مسوول سابق بسیج رسانه استان گفت: یکی از دوستان ما مسوولیت معاونت اجتماعی را داشت که بازنشسته شد و دیدیم یکی از افرادی که روابط اجتماعی خوبی با مردم دارد آقای محرمی است و تصمیم گرفتیم از وجود ایشان در این معاونت بهره‌مند شویم.

وی به زحمات قوامی در مدت مسؤولیت خود در بسیج دانشجویی اشاره و بیان کرد: او به لحاظ توان و انگیزه بالایی که داشت از این پس ما را در حوزه بسیج رسانه یاری می‌کند.

سردار مجیدی افزود:‌ قطعا اگر بتوانیم زمینه‌ها را برای جوانان فراهم کنیم، می‌توان به آینده امیدوار بود.

وی با تأکید بر لزوم بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در این 42 سال هرگاه توانستیم فکر و اندیشه خود را با رهبر انقلاب همراه کنیم موفق بودیم در غیر این صورت زمین‌گیر شدیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: انتظار داریم با مسوولیت آقای قوامی با کمک جمع حاضر زیربنای جبهه رسانه‌ای برای حرکت انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

 

حجازی: رسانه‌ها همسو و هم افزا با جبهه انقلاب گام بردارند

رئیس شورای عالی بسیج رسانه در همدان نیز گفت:‌ رسانه باید همسو و هم افزا با جبهه انقلاب اسلامی گام بردارد.

سیدمحمدکاظم حجازی اظهار کرد: آقای محرمی قریب به 10 سال عهده‌دار وظیفه پرپیچ و خمی در بسیج رسانه استان بود و خوشبختانه توانست به خوبی کار را به سرانجام برساند.

وی بیان کرد: فرایند کار ایشان مودت و صمیمت در بین رسانه‌های استان به خصوص رسانه‌های انقلابی بود و او با همه محدودیت‌ها و امکانات موجود توانست اثرات خوبی را بر جای بگذارد.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه در همدان با اشاره به اینکه آقای قوامی تقبل مسوولیت کرده و ورود او را به این حوزه خوش آمد می‌گویم افزود:‌ کسانی که به عنوان جامعه هدف مورد مواجهه با اخبار قرار می‌گیرند ممکن است یک هم سویی با ما پیدا کنند و این هم سویی با یک رسانه خاص و جریان خاص نیست بلکه هم‌سویی با معیارها و ارزش‌های انقلاب است. وی افزود:‌ این زیرکی اهل قلم را نشان می‌دهد که به مباحثی توجه کنند که در راستای اعتلای نظام باشد.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان همدان نیز به نمایندگی از فعالان رسانه از زحمات آقای محرمی قدردانی کرد و با آرزوی موفقیت برای آقای قوامی اظهار کرد:‌ محرمی نگاه فرهنگی و اجتماعی داشت و همین رفتار فرهنگی باعث شد فارغ از هرگونه نگاه سیاسی رسانه‌های استان بتوانند یکپارچه در مسیر تحقق اهداف گام بردارند.

اشکان یوسفی گفت: مصداق رسانه چاقوی دو لبه است و کار کردن با آن نیازمند ظرافت خاصی است.

 

قوامی: دشمن با جنگ روایت‌ها وارد مبارزه با انقلاب شده است

مسؤول بسیج رسانه استان همدان هم گفت: استکبار برای جبران شکستی که در جنگ اراده‌ها در قبال ایران اسلامی داشت، جنگ روایت‌ها را آغاز کرده که حل این گره با رسانه‌هاست.

ناصر قوامی گفت: افتخار دارم که در چهل و دومین سالگرد انقلاب باری بر دوش من نهاده شد که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم نسبت به این موضوع اشاراتی دارند و تأکید می‌کنند به جوانان مسوولیت داده شود.

وی گفت: نیاز به کمک فعالان رسانه داریم تا به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

قوامی با بیان اینکه با دشمنی پیچیده، اهل برنامه‌ریزی و دارای بهترین تجهیزات نظامی و رسانه‌ای مواجه هستیم اما تاکنون انقلاب پرافتخار و بالنده ایستاده است گفت: در سال 57 جنگ اراده‌ها آغاز شد، دشمنان اراده کردند که انقلاب اسلامی ایجاد نشود اما ما اراده کردیم و انقلاب پیروز و بالنده پیش رفت.

مسوول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه امروز تمام بحث ایران است و کشوری مثل آمریکا و فرانسه ابتدا می‌گویند با ایران چه بکنیم و این نشان می‌دهد ایران یک قدرت اثرگذار است گفت: این انقلاب پشتوانه محکمی به نام مردم دارد و جنگ روایت‌ها خاص مردم ساخته شده که نتیجه جنگ روایت‌ها تحریف‌ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند بزرگ‌ترین خطری که امروز انقلاب را تهدید می‌کند خطر تحریف انقلاب اسلامی است که اگر خط تحریف‌ها را بشکنیم خطر تحریف‌ها را هم می‌شکنیم افزود: خط تحریف یعنی زدن عقبه ارزشی انقلاب و آرمان‌های انقلاب و عقبه ارزشی انقلاب تماما در دفاع مقدس ذخیره شده است.

قوامی با اشاره به اینکه برنامه تحریف برای جوانانی است که انقلاب، جنگ و فتنه را ندیده اند افزود: در چهل و دومین سالگرد انقلاب عاشوراهای زیادی را علیه نظام رقم زدند اما دیگر قتلگاهی اتفاق نیفتاد و رسانه‌های انقلابی رسالتی دارند و آن راه نشان دادن است.

قوامی گفت: امروز هرکدام از مسوولان و قشر مردمی که مورد خطاب بیانیه گام دوم انقلاب هستند اگر می‌خواهند وظیفه خود را به درستی انجام دهند باید دو کار انجام دهند که یکی به یاری رسانه‌ها از لحاظ کمی و کیفی بشتابند و دوم از ظرفیت پیش روی رسانه‌ها برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب بهره ببرند.

وی با بیان اینکه فرقی ندارد این رسانه‌ها چه نوع نگرش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داشته باشند مهم این است که در قلب انقلاب اسلامی قدم و قلم می‌زنند تأکید کرد: رسانه انقلاب برای رشد و سرعت حرکت و برای اهداف متعالی امیدآفرین در جامعه است. وی با بیان اینکه در جنگ روایت‌ها برای غلبه بر جبهه باطل، رسانه‌ای پیروز است که مسلح به مبانی گفتمان انقلاب، اخلاق، عدالت و انصاف باشد گفت: قول می‌دهم تا نهایت جان تلاشم را انجام دهم و درخواست دارم رسانه‌ها نیز مرا کمک کنند.

مسؤول بسیج رسانه استان همدان مسأله اول را توجه به اقتصاد رسانه‌های استان دانست و با بیان اینکه باید با روش‌های مبتنی بر کارآفرینی بخش عظیمی از مشکلات رسانه‌های استان را حل کرد خاطرنشان کرد: این مشکل کشوری است اما همدان با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند پیشران حل بخشی از این مشکل باشد و در کارگروهی که تشکیل خواهیم داد به این موضوع می‌پردازیم.

قوامی تأمین نیروهای رسانه‌های انقلاب را مهم عنوان کرد و افزود: تشکیل کارگروه ویژه حل اختلاف برای رسانه‌ها از موضوعات مورد توجه ماست.

محرمی: باید ارتباط بین تشکل‌ها و سازمان‌های مردمی حفظ شود

مسؤول سابق بسیج رسانه استان همدان نیز با بیان اینکه پاییز سال 91 مسوولیت بسیج رسانه را به بنده واگذار کردند و از آن سال در سراسر کشور بسیج رسانه شکل گرفت اظهار کرد: در طول این مدت بسیج رسانه مهمترین ارگان در استان همدان بود.

عباس محرمی با اشاره به اینکه 50 درصد جامعه هدف رسانه همدان عضو مجموعه بسیج رسانه هستند که شاید می‌شد بیشتر باشد اما برخی محدودیت‌ها اجازه این کار را نداده است گفت: تشکیل کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته است.

مسؤول سابق بسیج رسانه استان همدان با اشاره به ارائه خدماتی به اعضای بسیج رسانه با وجود برخی مشکلات مالی گفت: بیشتر کارهای ما برای اعضای بسیج رسانه حول مسائل تربیتی و آموزشی پیش رفته است.

وی مهمترین اقدام را تشکیل شورای قشری دانست و افزود: باید ارتباط بین تشکل‌ها و سازمان‌های مردمی مانند مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی حفظ شود تا در کنار هم جبهه انقلاب اسلامی حفظ و از ثمرات آن بهره‌مند شویم. به نقل از فارس، عباس محرمی از این پس به عنوان معاون اجتماعی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ایفای وظیفه خواهد کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: