صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان در پیامی روز کارگر همچنین روز معلم را تبریک گفتند.

به گزارش هگمتانه، در این پیام به مناسبت روز کارگر آمده است:

کارگران قشر مؤثر در تولید این مرز و بوم هستند که انواع سرمایه‌گذاری‌ها بدون همت متعالی کارگران بیهوده و بی‌ثمر خواهد بود.

در دوران دشوار تحریم‌های ظالمانه، این کارگران توانمند کشور عزیزمان هستند که جوانمردانه با وجود همه کاستی‌ها و دشواری‌ها پایمردی می‌کنند و با توجه به منویات رهبر انقلاب، در شرایط دشوار اقتصادی پای به ثمر رساندن جهش تولید ایستاده‌اند.

این روز را به کارگران استان همدان تبریک گفته و امیدواریم در سال " تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" همه مسوولان در کنار کارگران برای جهش تولید در ایران عزیز بکوشیم.

همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان در پیامی به مناسبت روز معلم، ضمن تبریک این هفته به معلمان، با یاد شهید دکتر مرتضی مطهری، معلمان را یکی از اقشار ایثارگر دوران کرونا نامیدند و ابراز امیدواری کردند با کوشش بی‌دریغ این قشر آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی رقم بخورد؛ چراکه آینده‌سازان کشور در سایه تعلیم و تربیت معلمان دلسوز مراتب پرورش را طی می‌کنند و توانمندی‌های خود را در ایرانی آباد به بار می‌نشانند.

معلمان این دلسوزان فردای ایران اسلامی با صبوری در دوران پاندمی کرونا رنج مضاعفی را برای به عرصه رساندن آینده‌سازان کشور به جان خریدند و تلاش آنان به‌ویژه در دوران تدریس در فضای مجازی قابل تقدیر دوچندان است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: