صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: بلوار 35 متری قدر پروژه اثرگذاری در منطقه سه خواهد بود.

به گزارش روابط عممی منطقه سه شهرداری همدان، رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: طی بازدیدی که از برخی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه سه داشتیم بلوار قدر طرحی شایسته و اثرگذار برای همدان خواهد بود و عملکرد شهرداری منطقه 3 بسیار قابل تقدیر است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد بازگشایی این معبر باشیم.

سید مسعود عسگریان با بیان اینکه روند عملیات ساخت بلوار قدر با سرعت پیش رفت و هم اکنون نیز در حال انجام است، افزود: اگر شرایط کرونایی مناسب شود در آخر اردیبهشت ماه شاهد بهره برداری از بلوار قدر خواهیم بود که در مجموع این بلوار تاکنون از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است و سبب رضایتمندی در بین ساکنان آن منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه بلوار قدر معبر ارتباطی بزرگراه حضرت امام (ره) به کوی خضر خواهد بود، گفت: این امر با تلاش مستمر مدیر منطقه سه شهرداری و همکاران او در اجرای مطلوب این طرح حاصل شد.

مدیر منطقه 3 شهرداری همدان نیز در ادامه با اشاره به اجرای این پروژه و عملیات پرحجم این طرح عمرانی گفت: طول این طرح یک کیلومتر است که در انتهای بلوار میدانی بزرگ با مساحت 3500متر و با قطر 66 متر طراحی و اجرا شده است.

محمدرضا فیضی منش با بیان اینکه همکاران ما در اداره املاک شهرداری منطقه سه زحمات زیادی را متحمل شدند، ادامه داد: دراین طرح برای تملک با مالکان بسیاری جهت توافق مذاکرات مطلوبی صورت گرفته و در این مدت کوتاه پیشرفت 95 درصدی را به دنبال داشت و به دلیل قولی که به شهروندان داده بودیم سعی کردیم روند عملیات اجرایی آن را سرعت ببخشیم و نهایتا در اواخر اردیبهشت و با مناسب بودن شرایط کرونایی این طرح به بهره برداری می‌رسد.

مدیر منطقه 3 شهرداری همدان افزود: سایر طرح ها‌ی این منطقه هم که شامل فرهنگسرای کسب و کار، بوستان پردیسان، معبر 24 متری پردیسان، تعریف بلوار سردار همدانی، احداث معبر صنعتگر و احداث پارک و ده‌ها پروژه دیگر عمرانی است کیفیت زندگی در سطح منطقه سه بهبود بخشیده و آن را افزایش خواهد داد.

وی افزود: همچنین در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک اقدامات اتصال بلوار قدر به میدان امام حسین (ع) (سیلو) و از سمت دیگر به بلوار شهدای سلامت و ادامه آن به میدان سردار همدانی (میدان فرودگاه) را انجام دهیم و این موضوع به عنوان یک معبر در جهت پدافند غیرعامل و رفع معضلات ترافیکی اثرات مثبت زیادی را دارد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: