صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: به همت هیأت والیبال و شهرداری منطقه دو نخستین زمین والیبال ساحلی در منطقه دو شهر همدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با حضور مدیران مناطق یک و دو شهرداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیأت والیبال و جمعی از علاقمندان به رشته‌ی ورزشی والیبال، نخستین زمین والیبال ساحلی شهر همدان در بوستان ورزش کوی شهید بهشتی افتتاح شد.

حمید بادامی‌نجات عضو شورای اسلامی شهر و رئیس هیأت والیبال همدان در این مراسم گفت: سال‌هاست شهرداری همدان نسبت به ورزش محلات توجه خاصی داشته و امروز زمین‌های مناسب ورزشی در سطح پارک‌های شهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه عمده‌ این زمین‌ها مختص فوتبال بوده است، افزود: خوشحالیم که امروز سه زمین برای رشته والیبال در دست ساخت داریم که یکی از این‌ها، اولین زمین ساحلی شهر همدان است که با مساعدت شهرداری منطقه دو مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس هیأت والیبال با اشاره به اینکه در حوزه ساحلی به‌خصوص در رشته والیبال با کمبود فضا مواجه بوده‌ایم، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این رشته، یک زمین در منطقه قاسم‌آباد و زمینی دیگر در بلوار ارم افتتاح خواهد شد.

بادامی‌نجات اضافه کرد: در کنار سالن ورزشی فردوسی، جانمایی صورت گرفته تا برای استفاده عموم زمین دیگری را احداث کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه سعی کردیم تحولی در هیأت والیبال به‌خصوص ورزش شهروندی و محلات ایجاد کنیم تا عموم مردم به این رشته روی آورند، گفت: والیبال ورزش خانوادگی به شمار می‌رود و طبیعی است که مدیریت شهری به این موضوع توجه کند.

حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هم در این آیین گفت: تفکر مدیریتی در سطح ورزش باید حرفه‌ای باشد و ما تأثیر این موضوع را در هیأت والیبال شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه والیبال ورزش دانشگاهی و پرافتخار همدان است که اگر توسعه پیدا کند تأثیر زیادی در فرهنگ ما خواهد داشت، تصریح کرد: خوشحالیم که یک نخبه در رأس هیأت والیال قرار گرفته و در مدتی کوتاه تحولی شگرف و ملموس در این رشته ایجاد شده است.

سیفی افزود: این زمین ساحلی فقط یک زمین ساده نیست، بلکه می‌تواند مرکز استعدادیابی در رشته‌های‌ دیگر هم باشد و چندوجهی محسوب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: باید به این نکته توجه کنیم که وجود این زمین‌ها در مناطق مسکونی موجب‌ می‌شود فرزندان به‌جای استفاده از گوشی و شکل‌گیری ناهنجاری‌های جسمی، به ورزش روی بیاورند و این موضوع بسیار مهمی‌ است.

وی خاطرنشان کرد: البته هیأت‌های مختلف در استانداردسازی زمین‌های محلات و شهروندی باید اهتمام داشته باشند. گرچه ما خوشحالیم که شهرداری و شورای شهر همدان در موضوع ورزش به‌خصوص محلات پیشگام هستند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: