صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری (پل روگذر میدان میوه و تره بار) از سمت بلوار شهید رجایی به بلوار آیت‌ا... نجفی به منظور اجرای عملیات فنی و بهسازی از روز سه‌ شنبه مسدود شد.

به گزارش هگمتانه، سرهنگ فرخ جمالی روز سه شنبه افزود: این بلوار به درخواست شهرداری و با موافقت پلیس راهور به مدت یک هفته تا 10 روز با هدف بهسازی مسیر برای خودروها مسدود شده است.

وی از رانندگانی که قصد عبور از بلوار شهید رجایی به سمت بلوار آیت‌ا... نجفی و ارتش را دارند خواست تا پایان تعمیرات فنی و مهندسی از مسیر بلوار سید جمال، دوبرگردان برای عزیمت به سمت بلوار ارتش و آیت‌ا... نجفی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: با توجه به اینکه مسدود شدن تقاطع غیر همسطح شهید قهاری احتمال ترافیک در مسیر بلوار سیدجمال به سمت میدان سپاه را افزایش می‌دهد به رانندگان توصیه می‌شود کمتر از بلوار شهید «رجایی» تردد داشته باشند.

سرهنگ جمالی گفت: اجرای عملیات فنی برای بهسازی درزهای انبساطی تقاطع غیر همسطح شهید قهاری با هدف پیشگیری از بروز آسیب در فصول مختلف در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اجرای این عملیات فنی و تعمیراتی هر هشت سال یکبار در تقاطع‌های غیرهمسطح ضروری است، اظهار کرد: تعمیرات فنی و مهندسی مسیر رفت و برگشت پل روگذر تختی و خواجه رشید ماه گذشته اجرایی شده و سطح سوم پل شهید قهاری نیز به تازگی به اتمام رسیده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: