صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر ضرورت انجام تعهدات کارخانه کیوان، گفت: به مالک این واحد تولیدی یک ماه فرصت داده شده تا تعهد خود در زمینه اشتغال و تولید واحد مذکور را به حد استاندارد برساند.
به گزارش هگمتانه، ظاهر پورمجاهد روز شنبه اظهار کرد: این مهلت، آخرین فرصتی است که از سوی استاندار همدان برای واحد مذکور تعیین شده است و چنانچه به چرخه تولید بازگردد مورد حمایت و پشتیبانی قرار خواهد گرفت و در غیر این صورت با هماهنگی دستگاه قضایی خلع ید خواهد شد.
وی تصریح کرد: آیت‌ا... رئیسی در زمان ریاست قوه قضاییه به استان همدان سفر کرد و از کارخانه کیوان نیز بازدید داشت که مالک این شرکت در این بازدید مکلف به افزایش ظرفیت و میزان اشتغال شد که تاکنون به تکالیف خود عمل نکرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: همانگونه که از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم با کسانی که تظاهر به این امر کرده و در کار تولید خلل ایجاد کنند نیز برخورد خواهیم کرد.
پورمجاهد به فعالان اقتصادی و مجریان طرح‌های تولیدی استان توصیه کرد: چنانچه در فرایند تولید دچار مشکل و یا مانعی هستند اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد و گرنه دلیلی برای وقت کشی و اتلاف وقت وجود ندارد.
به نقل از ایرنا، وی گفت: مانع زدایی و گره‌گشایی از فعالان بخش تولید وظیفه دولت است و در این راستا به صورت هفتگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان برگزار می‌شود و مصوبات آن نیز برای تمام نظام بانکی و دستگاه‌های اجرایی استان لازم الاجراست.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: