صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه 24 واحد تولیدی با تسهیلات سرمایه درگردش به فعالیت خود بازگشتند گفت: برای احیای واحدهای تولیدی نیاز به 138 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داریم.
به گزارش هگمتانه، احد ظفری ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای احیای واحدهای تولیدی نیاز به 138 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است اظهار کرد: از طریق وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات تخصیص داده شده و اولویت نیز با واحدهای دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است. وی با بیان اینکه اولویت دوم تخصیص اعتبار به زنجیره‌های تولید تا مرحله فرآوری و سپس گلخانه‌هاست افزود: این تسهیلات 70 درصد به صورت ثابت و 30 درصد سرمایه درگردش است که البته واحدهای با 70 درصد پیشرفت فیزیکی می‌توانند از هر دو طرح استفاده کنند. مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان سهم اشتغال استان در بخش کشاورزی را 2 هزار و 689 نفر عنوان کرد و با بیان اینکه 91 درصد از تعهد انجام شده است گفت: انتظار می‌رود با توجه به تسهیلاتی که از محل رونق تولید به استان همدان و سازمان جهاد کشاورزی تخصیص می‌یابد به صورت 100 درصد انجام شود.
وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات پرداختی به نوع فعالیت تولیدی بستگی دارد و سقف مشخصی ندارد تأکید کرد: متقاضیان باید پرونده‌های خود را در مدیریت شهرستان‌ها تشکیل و بعد از تکمیل به مدیریت سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی ارسال کنند.
ظفری با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال اعتبارات جذب شود گفت: 24 واحد تولیدی که بیشتر در حوزه صنایع تبدیلی قرار داشتند و به خاطر کرونا و مخاطرات بخش کشاورزی از چرخه تولید خارج شده بودند با تسهیلات سرمایه درگردش به فعالیت خود بازگشتند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: