صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت کرونایی پنج شهرستان بهار، اسدآباد، رزن، درگزین و فامنین آبی شده است، گفت: برای استمرار و بهبود شرایط فعلی و تبدیل وضعیت شهرهای با وضعیت زرد به آبی تداوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است.
به گزارش هگمتانه، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در ستاد مقابله با کرونا استان همدان، افزود: با وجود افزایش شمار شهرستان‌های با وضعیت آبی کرونایی در استان، این موضوع نباید عاملی برای عادی انگاری همه گیری ویروس و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی شود.
استاندار همدان گفت: برای استمرار وضعیت کنونی همچنین تبدیل شهرهای زرد به آبی رعایت شیوه‌نامه‌ها بهداشتی از سوی شهروندان و صنوف الزامی است چرا که این وضعیت ناپایدار است.
قاسمی فرزاد اضافه کرد: توجه به اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و رعایت بهداشت فردی موجب شده که از 10 شهرستان تابعه استان همدان پنج شهرستان در وضعیت آبی و بقیه در وضعیت زرد قرار بگیرند.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا باید به‌شکل دقیق و منظم اجرایی شود که در این راستا کمیته‌های زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا باید اقدامات خود را با محوریت طرح سکوی هوشمند مدیریت این ویروس انجام دهند.
قاسمی فرزاد با بیان اینکه دانشگاه علوم‌پزشکی ابن سینا اقدامات لازم را برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا فراهم کند، از رسانه‌ها نیز خواست با اقناع سازی جامعه به ویژه دانش‌آموزان را به تزریق واکسن ترغیب و تشویق کنند.
وی اضافه کرد: واکسینه شدن زنان باردار در برابر کرونا نیز مورد تأکید است چرا که تلاش مجموعه ستاد مدیریت کرونا ایمن کردن مردم در برابر کووید 19 با ترغیب مردم به تزریق واکسن است.
به نقل از ایرنا، استاندار همدان بر ضرورت اجرای طرح شهید سلیمانی با حمایت، پیگیری و نظارت جدی دانشگاه‌ علوم‌پزشکی و قرار دادن کارت واکسیناسیون در معرض دید مشتریان از سوی اصناف و بازاریان تأکید کرد.




ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: