صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ایران و جهان: سه شنبه نهم آذرماه (9/9) بیست و دومین سالروز تأسیس شرکت هتل‌های بین المللی پارسیان با حضور مدیران ستاد، هتل‌ها و کارکنان هتل‌های تابعه شرکت هتل‌های بین المللی پارسیان برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیات الهی و طنین سرود ملی در سالن جشن‌ها و ضیافت‌های کوه نور هتل پارسیان اوین و همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در تمام هتل‌های گروه پارسیان برگزار شد.
سال بیست و سوم، میهمان‌نوازی هوشمند
در ابتدای مراسم عبدالعلی مدیربازاریابی و فروش شرکت هتل‌های پارسیان و دبیر این مراسم مروری بر تاریخ تجربه 90 سال حضور هتل‌های این زنجیره هتل داری در صنعت میهمان‌نوازی، از کلنگ‌زنی هتل قدیم رامسر در سال 1307، تا تاسیس، توسعه و به روزرسانی دیگر هتل‌های پارسیان تا به امروز، شعار سال جدید فعالیت هتل‌های پارسیان را با عنوان "سال بیست و سوم، میهمان‌نوازی هوشمند" رونمایی کرد.
در بخش دیگر این مراسم مهندس میرامینی مدیر عامل شرکت هتل‌های پارسیان ضمن بیان دلایل انتخاب این شعار برای فعالیت پارسیان در سال بیست و سوم بر تلاش برای استفاده از دانش فنی نوین، هوش مصنوعی و مدیریت هوشمند فرآیندها از تهیه و تأمین مواد و امکانات مورد نیاز، تا شیوه مصرف، ارایه خدمات، مدیریت درآمد، هزینه، مدیریت اطلاعات و ارتباطات بازاریابی و استفاده از بسترهای هوشمندی تجاری از جمله پارسا تأکید کرد.
مدیرعامل بزرگترین زنجیره هتل‌های 4 و 5 ستاره کشور هویت و بقای هتل‌های پارسیان را در گرو خدمت شایسته به مردم و تعهد به میهمان نوازی اسلامی و ایرانی دانست.
وی با اشاره به آغاز بیست و سومین سال افتتاح شرکت هتل‌های پارسیان، با اشاره به ابعاد مغفول میهمان نوازی در هتل‌ها افزود: نزد بسیاری از مسافران بین المللی، میهمان نوازی، صمیمیت و رفتار دوستانه جامعه میزبان عنصری محوری در ارتقای تجربه سفرهایشان محسوب می‌شود، میهمان نوازی خصلتی اجتماعی و پسندیده در کشورهاست.
مهندس میرامینی از کارکنان هتل‌های پارسیان خواست به ارایه نمونه‌های مختلف و الگوسازی در میهمان نوازی اسلامی و ایرانی پرداخته و تأکید کرد: با استفاده از ظرفیت و ویژگی‌های فرهنگی میهمان دوستانه به مثابه سرمایه ناملموس توسعه گردشگری در زنجیره هتل ها، همکاران ما میتوانند شاهد رشد مجموعه‌های خود باشند.
وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و خسارات ناشی از آن در بدنه صنعت گردشگری، شرکت هتل‌های پارسیان را در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی این گروه وابسته به هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان موفق دانست و به بخشی از خدمات هتل‌های پارسیان در حمایت از مدافعان سلامت و جهادگران داوطلب مبارزه با این ویروس و خدمات رسانی به آسیب دیدگان حوادث طبیعی سالهای 1399 و 1400 در کشور و فعالیت‌های ادامه دار ارائه کمک‌های مؤمنانه در کنار خیرین اشاره کرد و آن را توفیقی بزرگ و از برکات رویکرد جهادی و انقلابی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دانست.
مهندس میرامینی با اشاره به حدیث "خَیرُ إخوانِکُم مَن أهدى إلَیکُم عُیوبَکُم" هتل‌های پارسیان را آماده انتقادات و پیشنهادات برای تسریع حرکت این مجموعه معظم در مسیر بهبود و تعالی دانست و از همکاران خلاق و توانای خود در سراسر کشور خواست در این عرصه با توجه به پیشینه غنی فرهنگی ایران، راه‌های جدیدی برای نشان دادن این ارزش بیابند.
مدیرعامل شرکت هتل‌های پارسیان گفت: میهمانانی که نقاط ضعف خدمت‌رسانی و میهمان نوازی را به ما یادآور می‌شوند یاران ما در راه پیشرفت و تعالی هستند که باید از آنها قدردانی کرد.
در پایان مدیرعامل شرکت هتل‌های پارسیان سال بیست و سوم فعالیت هتل‌های 22 گانه پارسیان در 13 شهر کشور را با عنوان پارسیان، سال قدم نهادن در مسیر تحول هوشمند به سوی میهمان نوازی اسلامی و ایرانی عنوان کرد و کانون خلاقیت و نوآوری این شرکت را آماده پذیرش ایده‌های جدید و هوشمند و همکاری با جوانان خلاق و پرتلاش در زمینه‌های مختلف مرتبط دانست.
کارکنان هتل‌های پارسیان در سراسر هتل‌های آن زنجیره با برگزاری مراسم جشن سالروز تأسیس شرکت هتل‌های پارسیان در تمامی هتل‌های 22گانه این روز را گرامی داشتند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: