صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۲۸
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۱

امروز: ۲۸ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 16

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از برخورد قاطع با کم‌فروشی در همدان خبر داد و گفت: یک قصابی به خاطر تقلب در وزن گوشت و مرغ و نیز سابقه تخلف پلمب و نصب پرده شد.
به گزارش هگمتانه، مرضیه یونسی از برخورد قاطع با کم‌فروشی در همدان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با توجه به شکایت‌های مکرر شهروندان مبنی بر تقلب در وزن گوشت و مرغ و داشتن سابقه تخلف یک واحد قصابی در همدان پلمب و نصب پرده شد.
وی با اشاره به تشکیل پرونده تخلف برای این واحد توسط بازرسان جهاد کشاورزی گفت: به محض وصول پرونده در کمترین زمان با آن رسیدگی خواهد شد.
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با تأکید بر اینکه تعزیرات حکومتی با متخلفان با قاطعیت برخورد خواهد کرد و در صورت لزوم پروانه واحد نیز لغو خواهد شد افزود: به هیچ وجه با متخلفان مماشات نخواهیم کرد و تکرار تخلف باعث برخورد شدیدتر نیز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پل ارتباطی ما تلفن 32523442 اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای 124، سامانه www.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir است و شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تخلف‌ها را با ما درمیان بگذارند تا به موقع برخورد و رسیدگی شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: