صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: در شهرداری منطقه دو از پاکبانان تجلیل شد.
به گزارش هگمتانه، رفت‌وروب‌های شبانه‌روزی برای د‌اشتن شهری پاکیزه به د‌ستان پاکبان‌ها صورت می‌گیرد‌. روزهای گرم تابستان یا شب‌های سرد‌ زمستان و د‌ر د‌وره سخت و مرگبار کرونا هم فرقی نمی‌کند‌، آنها افراد‌ زحمتکشی هستند‌ که وظیفه تمیز کرد‌ن شهر را به‌عهد‌ه د‌ارند‌؛ بی‌اد‌عا و پرتلاش. اغلب از نظر رهگذران د‌ور می‌مانند‌ و گویی د‌ید‌ه نمی‌شوند‌. د‌ر حالی ‌که همدان با جمعیتی بالا و وسعت گسترده، نیاز به رفت‌وروب مد‌اوم د‌ارد‌؛ جمع‌آوری زباله‌هایی که د‌ر شهر رها می‌شوند‌، بازگشایی مسیر فاضلاب‌های شهری که گاه مسد‌ود‌ می‌شوند‌ و جمع‌آوری برگ‌های زرد‌ پاییزی که د‌ر معابر د‌ید‌ه می‌شود‌، با یک نگاه اجمالی می‌شود‌ فهمید‌ که همه پاکبانانی که عهد‌ه‌د‌ار تمیز کرد‌ن شهر هستند‌، زحمتکشان واقعی هستند‌.
از این رو شهرداری منطقه دو و اهالی محله فاتح در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، تجلیل از زحمات پاکبانان در منطقه را صورت دادند.
این برنامه به منظور قدردانی و تشکر از پاکبانان پر تلاش و سفیران پاکیزگی که در راستای حفظ سلامت شهر و شهروندان تلاش می‌کنند، برگزار شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری همدان در این رابطه بیان کرد: پاکبانان انسان‌هایی بی ادعا و خدمت گزار هستند که بدون شک اگر همکاری و تلاش این عزیزان نباشد شهرداری نمی‌تواند در ارائه خدمات به شهروندان موفق باشد.
حجت کریمی ضمن تکریم جایگاه والای پاکبانان، افزود: پاکبانان کسانی هستند که در این شهر بدون ادعا زحمت می‌کشند تا ما در رفاه باشیم از این رو از پاکبانانی که در کار موفق بوده و رضایت شهروندان را جلب نموده اند تقدیر و به رسم یادبود هدایایی به آنان اهدا شد.
وی ادامه داد: عملکرد مناسب این پاکبانان در راستای انجام وظایف خود رضایت همشهریان را در پی خواهد داشت و به همین دلیل اهالی این محل درخواست تجلیل از آنان را داشتند که با هماهنگی‌های به عمل آمده این مراسم برگزار شد.
وی افزود: ما باید به فرزندان خود بیاموزیم تا پاکیزگی محیط‌زیست را همانند پاکیزگی خانه رعایت کنند تا اینگونه از محیط زیست و پاکبانان حمایت شود.
کریمی در ادامه اضافه کرد: شهر پاک و شاداب مدیون تلاش‌های شبانه روزی کارکنان شاغل در شهرداری است از این رو باید با حمایت و قدرشناسی انگیزه آنان را برای خدمت افزایش داد.
به نقل از روابط عمومی منطقه دو،‌ مدیر منطقه دو شهرداری همدان در پایان با اشاره به اینکه حفظ نظافت و پاکیزگی شهر با مشارکت شهروندان میسر می‌گردد اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با انجام کارهایی از جمله نظافت اطراف منزل، آبیاری درختان جلوی منزل و مغازه خود، بیرون گذاشتن به موقع زباله در شب و... شهرداری را در راستای داشتن شهری زیبا و پاکیزه یاری کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: