صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: ایجاد شور و نشاط و شادی در بین کودکان و نوجوانان همدانی در کنار سایر اهداف بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان یکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره بود.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان که از یکم تا ششم تیرماه در همدان برگزار شد، شور و نشاط و شادی را نصیب کودکان این دیار کرد.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان که با هدف تقویت مهارت، رشد، آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران‌زمین از طریق نمایش برقرار شد زمینه‌ای برای ایجاد شور و نشاط و شادی کودکان در طی این روزها شد.
70 گروه نمایشی، هریک در 3 سانس در بخش‌های مختلف و با مضمون تئاتر کودک و نوجوان در طی 5 روز به اجرای نمایش در سالن‌های همدان پرداختند که کودکان و نوجوانان همدانی حدود 240 ساعت به تماشای انواع تئاترها با سبک و سیاق مختلف پرداختند که بی‌شک باعث ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار هگمتانه، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ایجاد شور و نشاط بین کودکان به طور وصف‌نشدنی است. مسعود ویژه اظهار کرد: اجرای ویژه برنامه عروسکی مل‌مل که بین کودکان طرفداران زیادی دارد به صورت روزانه در تالار جشنواره و حضور کودکان در چنین فضاهایی موجب شادی کودکان بود. وی تصریح کرد: از سوی دیگر اجرای برنامه‌های شاد عمو حمید و عمو صفا، با شرکت کودکان و نوجوانان، زمینه‌ خنده و نشاط کودکان را فراهم کرد.
ویژه عنوان کرد: همچنین کاروان‌های شادپیمایی در مناطق حاشیه شهر همدان و شهرک‌ها همراه با موسیقی‌های شاد توانست لحظات شادی را بین کودکان ببرد و آنها را به جشنواره دعوت کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: در 9 شهرستان استان نیز به غیر از همدان 14 گروه نمایشی اجرا داشتند که استقبال زیادی از این اجراها شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: