صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: سرپرست اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از عودت وسایل ضبط شده ساختمانی شهروندان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
به گزارش هگمتانه، به مناسبت ایام الله دهه فجر وسایل ضبط شده تخلفات ساختمانی تا سال 1399 به صاحبانش بازگردانده می‌شود.
امیرحسین اسکندریان سرپرست اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر شهرداری همدان قصد دارد وسایل ضبط شده در خصوص ساختمان‌های واقع در حریم و محدوده شهر را به صاحبانش بازگرداند.
اسکندریان با اشاره به نحوه بازگرداندن این وسایل گفت: وسایل ضبط شده مربوط به تعمیرات جزیی و اساسی، بر مبنای عقد پروانه و مغایر با پروانه ساختمانی توسط اداره پیشگیری بازگردانده می‌شود.
به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، سرپرست اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان تصریح کرد: مالکان و صاحبان وسایل می‌توانند از ساعت 9 تا 12 با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی و برگه‌های اخطاریه به واحد ترخیص اداره پیشگیری مراجعه و وسایل خود را دریافت کنند. ‌



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: