صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه ورزش: تیم فوتبال پاس همدان این هفته دست به کار بزرگی در لیگ دسته دوم کشور زد تا نشان دهد در صورت حمایت می‌توان نتایج قابل قبولی به دست آورد.
هفته گذشته بود که برای چندمین بار زمزمه انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان به گوش‌ خورد و حتی ضرب‌الاجل جدی علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان به کارگزار و مدیرعامل این باشگاه این گونه به نظر می‌رساند که کار آخرین قهرمان ایران در آسیا به طرز عجیبی در هگمتانه بیخ پیدا کرده است.
البته خیلی هم اوضاع پاس بی‌شباهت به چیزی که به آن اشاره کردیم نبود و نیست. تیمی که یکی از اعضای کادر فنی‌اش اخیرا در یک استوری اینستاگرامی از کلیدواژه‌های بدون بازیکن، بدون روحیه، بدون توجه، بدون چاره و بدون حمایت بهره برده؛ توصیف‌هایی که به‌خوبی روزهای قمر در عقرب سفید و سبزپوشان را بازگو کرده است. شاگردان هادی گل‌محمدی امسال بدون تردید سیاه‌ترین روزهای خود در همدان را پشت سر می‌گذرانند. از بدقولی‌های عجیب و غریب کارگزار این باشگاه که دیگر به سریالی تکراری که حکم رژه روی اعصاب را داشته بگیرید تا صادرنشدن کارت بازیکنان و فسخ قرارداد مهره‌های تأثیرگذار تیم.
قصه امسال پاس به‌ لطف متولیان به‌ قدری دردناک نوشته شده که بیشتر شبیه به یک تراژدی غمبار است. تیمی با انواع و اقسام مشکلات که امسال فقط پشتش به وعده‌های پوشالی گرم بود! اما سرمربی بومی و بازیکنان این تیم هر طور که بوده اجازه ندادند کار روی زمین لنگ بماند و یکشنبه، برتری با اختلاف سه گل مقابل فولاد هرمزگان تیمی که در کمرکش جدول روزگار می‌گذراند، نشان داد که اگر پاس امسال حمایت می‌شد قطع به یقین کِشتی آخرین قهرمان ایران در آسیا امروز در ساحل آرامش بود و چه‌بسا که برای صعود می‌جنگید.
با این حال هنوز هم زمان به اندازه کافی باقی مانده و نگارنده در این مجال از مدیران استان عاجزانه تقاضا دارد که برای پاس نسخه‌های شفابخش تجویز کنند. هنوز 30 امتیاز دست‌نخورده تا پایان فصل باقی مانده و بدون تردید اگر مشکلات از سر راه تیم هادی گل‌محمدی برداشته شود و پاس برای ابتدایی‌ترین نیازهای خود به زمین و زمان رو نزند، می‌شود به تهِ این فصل بیش از قبل امیدوار بود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: