صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان به اتفاق معاون اتوبوسرانی از بازسازی ناوگان اتوبوسرانی بازدید کرد و گفت: 20 اتوبوس بازسازی شده به زودی وارد ناوگان می‌شوند.
به گزارش هگمتانه، سید محمد پوروخشوری به اتفاق اسدی معاون اتوبوسرانی با حضور در مجتمع امور تعمیرگاهی معاونت اتوبوسرانی از روند بازسازی 20 دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی شهرداری همدان بازدید کردند.
پوروخشوری در این باره اظهار کرد: در جهت ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی و جلب رضایت شهروندان، بازسازی و نوسازی تعداد 20 دستگاه از اتوبوس‌های فرسوده درون شهری همدان از محل اعتبارات جذب شده در دستور کار قرار گرفته است.
به نقل از امور ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان، وی افزود: در حال حاضر این موضوع‌ به همت مجموعه اداره تعمیرات موتوری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در حال انجام و پیگیری است و به زودی شاهد خدمات‌رسانی این اتوبوس‌ها در شهر همدان خواهیم بود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: