صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر فرودگاه همدان گفت: فرودگاه همدان زیرساخت‌ انجام پرواز هواپیماهای پهن‌پیکری را که شرایط عربستان برای انتقال حجاج مقرر کرده دارد.
به گزارش هگمتانه، علی‌اصغر جهانگیری اظهار کرد: فرودگاه همدان حدود 10 سال است که ایستگاه پروازی حجاج بوده و علاوه بر حجاج همدانی به حاجیان استان کردستان هم خدمات دهی می‌کند.
وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته نه تنها پروازهای حج تمتع که پروازهای عمره نیز در زمان برگزاری از فرودگاه همدان انجام می‌شد گفت: حتی در سال‌های اخیر که به دلیل همه‌گیری کرونا و برخی محدودیت‌ها، پروازهای عمره انجام نمی‌شد، باز هم فرودگاه همدان ایستگاه رسمی پرواز حجاج بوده است.
مدیر فرودگاه همدان ادامه داد: پایانه مسافربری، خدمات پارکینگ برای مسافران، پارکینگ هواپیما، باند پروازی، چراغ‌های باند و دستگاه‌های ناوبری فرودگاه همدان قابلیت انجام تمام پروازهای حجاج استان‌های همدان و کردستان را همچون سال‌های گذشته دارد.
وی گفت: سال گذشته یک‌هزار و 400 حاجی از همدان و کردستان از این فرودگاه به عربستان اعزام شدند و طبق اعلام رسمی سازمان حج و زیارت کشور امسال نیز شاهد اعزام 3 هزار و 900 حاجی از مدینه خواهیم بود که 2 هزار و 700 نفر آنها از همدان و یک‌هزار و 200 نفر از استان کردستان هستند.
به نقل از فارس، جهانگیری افزود: حاجیان استان‌های تهران، سمنان، قم، البرز، مرکزی و لرستان از فرودگاه تهران اعزام می‌شوند و فرودگاه همدان رسماً از سوی ایران ایر و سازمان حج و زیارت به عنوان ایستگاه پروازی حاجیان استان‌های همدان و کردستان مشخص شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: