صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : اندیشه صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۵

امروز: ۲۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (May) 15

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: برترین‌های جشنواره جوانان برتر با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" روز یکشنبه طی مراسمی با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار و تنی چند از مسؤولان اجرایی استان همدان معرفی شدند.
به گزارش هگمتانه، در این مراسم که به میزبانی موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، از 30 جوان برتر استان در 10 حوزه مختلف تجلیل شد.
استاندار همدان در این آیین گفت: رسیدگی به خواسته‌ها و مطالبات جمعیت جوان در کنار سایر اقشار مختلف جامعه رویکرد دولت سیزدهم است.
علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه در 2 سال گذشته اقدامات مؤثری در حوزه جوانان انجام شده، ادامه داد: امروزه جوانان در اقصی نقاط کشورمان فعالیت گسترده‌ای دارند و به لطف این قشر پرتلاش و حامی نظام و ارزش‌های اسلامی، مشکلات حل خواهد شد.
استاندار همدان با اشاره به تلاش قابل تحسین ورزش و جوانان همدان و مدیرکل این دستگاه در برنامه‌های مختلف ورزشی و حوزه جوانان ابراز امیدواری کرد که پرچم ایران به دست جوانان در تمام عرصه‌ها به اهتزاز درآید.
وی افزود: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد مشکلات و بزرگنمایی آن‌ها، زمینه‌های لازم برای فاصله گرفتن جوانان را از انقلاب فراهم کند که با توجه به تلاش مسؤولان برای حل مشکلات جوانان به عنوان یک دغدغه مهم و حمایت جوانان از نظام اسلامی، برنامه دشمن به شکست انجامیده است.
قاسمی فرزاد با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید گفتمان‌سازی مناسبی صورت بگیرد، یادآور شد: شناسایی سلایق و استعدادهای جوانان بسیار حائز اهمیت است تا بتواند در مسیر درست قرار بگیرد و به نتیجه لازم دست یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مراسم گفت: این جشنواره بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه انجام شده و کارنامه عملکرد هر یک از جوانان در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.
علی حقیقی افزود: جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت با هدف توسعه ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.
وی اضافه کرد: این جشنواره در 10 سرفصل برگزار و 189 نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت 64 داور در تهران به بررسی آثار پرداخته و 30 برگزیده را اعلام کردند.
در این مراسم از علیرضا صفاریان، محمد داوریان و مهدی برنده در بخش قرآن و خادم اهل بیت(ع)، از دیانا حیدری، حامد پری زاده و سید میثم حسنی در بخش فیلم، از امیر علی سلیمانی، ریحانه نوری و سید ابوالحسن صباح حسینی در بخش ادبیات، از حامد چهاردولی، جواد کرمی و مجتبی اسماعیلی در بخش کارآفرینی، از مهرداد مرادی، میلاد سوری و میلاد جباری در بخش ورزش تجلیل شد.
به نقل از ایرنا، همچنین در این آیین بهنام محمدی، علی ایزدی و حمید یادگاری در بخش فعال جهادی، علی معتبرنیا، وحید علی نجیمی و میثم ترکمان در بخش فعال اجتماعی، امید پوره ئی، میلاد فراهانی علوی و مهدی عرب زاده در بخش دانش بنیان، مهدی چناری، اسماعیل اسدی و حمید رضا نظریئ حاتم در بخش موسیقی و فاطمه حیدری، شکیبا کولیوند و محمد حسن مؤمنی در بخش کنشگر رسانه و فضای مجازی تجلیل شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: