صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : اندیشه صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۵

امروز: ۲۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (May) 15

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون مالی و اقتصادی شهردار همدان گفت: رویکرد مدیریت شهری جذب سرمایه‌گذار است و امسال با بودجه 20 میلیارد تومانی که برای پارک ولایت اختصاص یافته اقدامات خوبی برای سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.
به گزارش هگمتانه، رضا ابرار خرم با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه سرمایه‌گذار، اظهار کرد: تنها راه برون رفت شهرداری‌ها از مشکلات مالی جذب سرمایه اقتصادی است و امروزه شهرداری‌های موفق شهرداری‌هایی هستند که در جذب سرمایه‌گذار به خوبی عمل کرده و بستر و شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کرده‌اند.
وی سرمایه‌گذاری را مهمترین حوزه تصمیم‌گیری مدیریت شهری برشمرد و بیان کرد: علاوه بر اهمیت توجه مدیریت شهری به حوزه سرمایه‌گذاری، موفقیت در این حوزه نیز همگامی و همراهی مدیران استان را می‌طلبد.
وی به تلاش و زحمات رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اشاره کرد و یادآور شد: این کمیسیون در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری اقدامات و زحمات زیادی را متقبل شده و یکی از موارد آن تخصیص 20 میلیارد تومان بودجه برای پارک ولایت است که این اقدامات رویکرد مهمی را در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری رقم می‌زند.
به نقل از ایرنا، ابرار خرم ایجاد 2 پارک فرامطقه‌ای اکباتان و ولایت را از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دانست و اضافه کرد: فراهم کردن بسترهای سرمایه‌گذاری در این 2 پارک، استقبال سرمایه‌گذاران را به دنبال خواهد داشت و ما باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: