صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : اندیشه صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۵

امروز: ۲۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (May) 15

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از وقوع یک فقره قتل بر سر اختلافات خانوادگی و ملکی خبر داد و گفت: ضارب دستگیر شده است.
به گزارش هگمتانه، مصیب شاهملکی از ارتکاب یک فقره قتل در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: در پی اعلام فوریت پلیسی 110 مبنی بر اعزام فردی 42 ساله به علت ضربات چاقو به اورژانس بیمارستان بلافاصله رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و عوامل گشت کلانتری به بیمارستان مراجعه کردند.‌
وی ادامه داد: با بررسی موضوع مشخص شد مضروب با پسرعموی خود به علت وجود اختلافات خانوادگی و ملکی قبلی، روز شنبه در شهر درگیر و با ضربات چاقو از نواحی مختلف بدن مجروح شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: متأسفانه علی‌رغم تلاش کادر پزشکی و اورژانس بیمارستان، اقدامات درمانی مثمر ثمر واقع نشد و نام‌برده فوت کرد.
به نقل از فارس، وی از دستگیری ضارب در محل سکونت خود خبر داد و با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست در حین بروز اختلافات با سعه صدر و پرهیز از اقدام خودسرانه و غیر قابل جبران به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: