صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : اندیشه صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۵

امروز: ۲۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (May) 16

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری سارق غیر بومی احشام و کشف 4 فقره سرقت احشام به تعداد 48 رأس گوسفند در شهرستان خبر داد.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر دیروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.
شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت 48 ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به 4 فقره سرقت احشام به تعداد 48 رأس با همدستی 2 نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.
وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضایی، خسارت وارده به میزان 4 میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.
به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: