صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : اندیشه صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۵

امروز: ۲۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (May) 16

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه بوعلی سینا روز یکشنبه نهم اردیبهشت‌ ماه در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و پشتیبانی آنان از مردم مظلوم غزه مقابل رژیم صهیونیستی مقابل سردر این دانشگاه تجمع کردند.
به گزارش هگمتانه، این تجمع با عنوان «شَرف مرز ندارد» برگزار شد و دانشگاهیان دانشگاه بوعلی‌سینا از حرکت دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.
عضو هیأت علمی گروه سیاسی دانشگاه بوعلی‌سینا در این تجمع گفت: آمریکا بزرگ‌ترین مدعی آزادی و دموکراسی جهان است که خود را حتی از اروپا جلوتر می‌داند و امروز به بزرگ‌ترین حامی اسرائیل به عنوان پادگان نظامی این رژیم جعلی تبدیل شده است.
رضا سلیمانی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر برابر با 15 مهر سال گذشته رخ داد و عملیات وعده صادق که در 25 فرودین سال‌جاری انجام شد، پایه‌های ظلم و زور را به لرزه درآورد.
وی ادامه داد: اسرائیلی که معروف به داشتن ارتش چهارم جهان بود و مدعی داشتن دستگاه اطلاعاتی جاسوسی و ضدجاسوسی قوی و شکست‌ناپذیری و داشتن بیش از 100 کلاهک اتمی بود و هیچ‌کس جرأت مقابله با او را نداشت، با این دو عملیات صدای لرزش پایه‌هایش به گوش می‌رسد، و این نکته را رسانه‌های صهیونیستی خود بیان می‌کند.
به نقل از ایرنا، دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیأت علمی بازداشت شده اند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: