صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : اندیشه صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۵

امروز: ۲۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (May) 15

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه ورزش: اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی داخل سالن بزرگسالان کشور در حالی به میزبانی شهر همدان دایر می‌شود که همدان با 4 هاکی باز به همراه سرپرست تیم ملی، بیشترین سهمیه را دارا است.
رئیس هیأت هاکی همدان در این باره گفت: این اردوی آماده سازی در همدان دایر شده و ملی پوشان طبق برنامه قرار است تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی شروع کنند.
حسین ترابی افزود: در این اردوی آماده سازی 30 هاکی باز از استان‌های مختلف کشور به مدت یک هفته در شهر همدان به تمرین خواهند پرداخت.
وی بیان کرد: اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن کشور به منظور حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا به میزبانی همدان برگزار می‌شود و چهار هاکی باز از همدان نیز شرکت خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: میعاد کرامتی، محمدمرادی صامت، محسن بهاروند و عارف محمدی چهار همدانی حاضر در این اردوی تیم ملی هستند.
وی افزود: همچنین امیر چهاردولی از مربیان خوب همدانی به عنوان سرپرست تیم ملی در این اردو حضور دارد.
ترابی یادآور شد: همدان با داشتن ظرفیت‌های بالقوه در ورزش هاکی همه ساله میزبان رویدادهای مهم در رشته‌های مختلف زیر مجموعه فدراسیون است.
وی با اشاره به حضور شایان حاجی رفیعی از همدان در اردوی تیم ملی زیر 21 سال کشور گفت: این هاکی باز قرار است در ترکیب تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی آسیا شود.
وی ادامه داد: همچنین ساناز بهرامی ملی پوش هاکی همدان در ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات هاکی داخل سالن آسیا قرار دارد که این مسابقات از 23 تا 27 اردیبهشت به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.
همدان با برخورداری از 500 هاکی باز، کارنامه درخشان در کسب نشان‌های رنگارنگ ملی و بین المللی دراین رشته ورزشی دارد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: