صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۲۷
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۶

امروز: ۲۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (May) 17

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: طی مراسمی از خدمات امیر سرتیپ خلبان پرویز مرادبکی قدردانی و امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید نوژه همدان معرفی شد.
به گزارش هگمتانه، استاندار همدان روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان، گفت: امروز کشورمان به برکت انقلاب و نظام، در اوج اقتدار، بالندگی و بازدارندگی کامل است و دشمن جرأت کوچک‌ترین تعدی به میهن اسلامی را ندارد.
علیرضا قاسمی‌فرزاد با اشاره به اجرای عملیات غرور آفرین وعده صادق در پاسخ به جسارت رژیم صهیونیستی، افزود: جسارتی که رژیم منحوس صهیونیستی در کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران در دمشق به خرج داد، با پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق روبه‌رو شد.
وی با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی برای بقای عمر خود نیاز به جنگ و تجاوز دارد اما با عملیات وعده صادق، دشمن پیام را دریافت کرد که این افکار باطل و پریشان است، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه را به خاک و خون می‌کشد در حالی که ایران‌ اسلامی حامی مردم بی‌گناه غزه است.
استاندار همدان یادآور شد: در خیابان‌ها و دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان در مخالفت با استکبار جهانی ندای آزادی‌خواهی مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه را فریاد می‌زنند.
وی اظهار کرد: ایران‌ اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه مقام‌معظم‌رهبری و توان نظامی فرزندان ایران، مرزها را از حملات مصون داشته است و امروز به مدد نیروی لایزال الهی و رهبری داهیانه‌ مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) کشور از وابستگی کامل نظامی به خود اتکایی رسیده است.
قاسمی فرزاد با بیان اینکه، با وحدت و انسجام در بین نیروهای مسلح در استان مشکلی در رخدادهای مختلف نداشتیم، خاطرنشان کرد: مجاهد سر افراز، پرتلاش و لایق امیر مرادبکی در طول مدت فرماندهی پایگاه شکاری شهید نوژه با اقتدار و جدیت امور را مدیریت کرد.
وی با قدردانی از نیروهای مسلح در تأمین امنیت انتخابات، تأکید کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشکل امنیتی نداشتیم و امنیت برقرار بود.
به نقل از ایرنا، در این مراسم از خدمات امیر سرتیپ خلبان پرویز مرادبکی قدردانی و امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید نوژه همدان معرفی شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: