صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۳۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۹

امروز: ۱ (خرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (May) 21

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: گردشگری مقاومت در همدان متجلی می‌شود.
به گزارش هگمتانه، محمود رجبی صبح دیروز با اشاره به پاسداشت ارزش‌ها و توجه به ظرفیت‌های بی بدیل همدان در حوزه دفاع مقدس گفت: با تعامل و همکاری پیش روی شهرداری و باغ موزه دفاع مقدس همدان فصل جدیدی از گردشگری شهری با عنوان گردشگری مقاومت در همدان رقم می‌خورد.
وی افزود: واحد گردشگری این سازمان در راستای تکریم شعائر و اندوخته‌های فزاینده استان همدان از جمله وجود باغ موزه نفیس شهر اقداماتی را در دستور کار قرار داده که به زودی آثار و بازخوردهای مثبت این تصمیمات را شاهد خواهیم بود.
رجبی در ادامه تأکید کرد: به موازات فعالیت‌های گردشگری در حوزه‌های سیاحتی، فرهنگی و مذهبی، امکان گردشگری مقاومت نیز با ترسیم نقشه راه مشترک با باغ موزه پیگیری می‌شود.
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان در ادامه تصریح کرد: در تمام دنیا موزه‌های جنگ و آثار به جامانده از نبردهای تاریخی قداست خود را داشته و برای مردمان هر سرزمین دارای ارزش ملی است بنابراین در همدان هم تلاشی جدی در این زمینه خواهیم داشت.
به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، وی در پایان اظهار کرد: استان همدان در زمینه دفاع مقدس غنای فرهنگی و تاریخی مستعد و پرآوازه‌ای دارد که ما وظیفه داریم این میراث ماندگار را صیانت و تبیین کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: