صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه

  رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران، «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.
  رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که نیروهای پلیس آمریکا از هجدهم آوریل تا روز گذشته در 25 دانشگاه این کشور و در 21 ایالت، 1000 دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم اسرائیل در غزه را بازداشت کرده‌اند.
  به‌واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی وبگاه انگلیسی بی بی سی در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ان و فعالان رسانه‌ای منتشرکننده این خبر بنگاه سخن‌پراکنی سلطنتی انگلستان اعلام جرم کرد.
  تایمز انگلیس اعلام کرد: دادگاه لاهه به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند.
  وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق برنامه شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی 30 گیگابایتی فعال می‌کنیم.
  طبق آمار میزان تولید پتروشیمی از 1.6 میلیون تن در سال 1357 به 90 میلیون تن در شرایط فعلی رسیده است.
  برخی کسبه که در اذهان عمومی مردم درآمدهای بالایی دارند حاضر به شفاف شدن درآمدهای خود و پرداخت مالیات واقعی نیستند. شنیده شده میانگین مالیات پرداخت شده توسط آنها از یک کارمند با درآمد متوسط نیز کمتر است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: