صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیاز تسهیلاتی واحدهای تولیدی استان را در ابعاد مختلف احداثی و ایجادی، احیای واحدهای نیمه فعال و راکد و به ظرفیت رساندن طرح‌های زیر ظرفیت اسمی همچنین تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش را رقمی معادل 100 هزار میلیارد ریال دانست.
به گزارش هگمتانه، احمد قدیمی روز دوشنبه گفت: سال گذشته حدود 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع مختلف با همکاری و مشارکت بانک‌ها به متقاضیان واجد شرایط و دارای اهلیت اجتماعی و فنی و اولویت دار استان پرداخت شد.
وی افزود: نظارت و پایش هدفمند از طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات بخش کشاورزی از سوی سازمان جهاد کشاورزی همدان با شدت و جدیت انجام می‌گیرد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان تأکید کرد: نظارت بر هزینه کرد تسهیلات در سه مرحله قبل از پرداخت، هنگام اجرا و پرداخت تسهیلات همچنین بعد از پرداخت صورت می‌گیرد. وی با اشاره به محدودیت‌های منابع بانکی خاطرنشان کرد: باید این منابع به سمت و سوی تولید با محوریت مزیت نسبی استان سوق داده شود به عبارتی اولویت‌های بخش کشاورزی در سال جاری گلخانه‌ها، دام و طیور، صنایع تبدیلی و اجرای طرح مولدسازی روستایی است.
این مسؤول نیاز تسهیلاتی واحدهای تولیدی استان را در ابعاد مختلف احداثی و ایجادی، احیای واحدهای نیمه فعال و راکد و به ظرفیت رساندن طرح‌های زیر ظرفیت اسمی همچنین تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش را رقمی معادل 100 هزار میلیارد ریال دانست.
قدیمی یادآور شد: در نظر است از ظرفیت‌های مختلف از جمله منابع بانکی، جذب سرمایه‌گذار، اوراق استفاده شود تا بخشی از نیازهای واحدهای تولیدی و متقاضیان را تأمین کنیم.
به نقل از ایرنا، وی بیان کرد: واحدهایی که منابع دریافتی را درست استفاده نکرده باشند یا از دیدگاه کارگروه مربوط انحراف ایجاد شده باشد برابر ضوابط قانونی با آنها برخورد می‌شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: