صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۲۷
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۶

امروز: ۲۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (May) 17

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان از عطرآگین شدن فضای شهر با پخش اذان زنده ظهر و عصر توسط قاریان ممتاز همدانی خبر داد.
به گزارش هگمتانه، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی با اشاره به حدیثی در خصوص اهمیت اذان عنوان کرد: مؤذّن تا جایى که صدایش مى رسد و نگاهش کار مى کند، به همان اندازه آمرزیده مى شود و به تعداد هر نفرى که با اذان او نماز بگذارد، حسنه اى برایش منظور مى شود.
این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی و مذهبی اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری در کنار دستگاه‌های متولی توجه به نماز و ظهور و بروز آثار نماز در عرصه‌های اجتماعی و اقشار مختلف جامعه است.
سید مسعود حسینی با اشاره به نصب و اجرای سامانه صوتی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در پیاده راه‌ها توسط شهرداری همدان اظهار کرد: با توجه به کاربرد این سامانه صوتی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، جهت پخش اذان به صورت زنده هم این سامانه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا انشاءالله اثرات خوبی در شهر همدان داشته باشد.
لازم به یادآوری است، مقرر شد هر روز صوت اذان زنده در پیاده راه بوعلی، خیابان شریعتی و امامزاده عبدالله تا آرامگاه بوعلی سینا پخش و اولین اذان توسط مسعود صفری از قاریان نمونه کشوری اجرا شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: