صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۲۹ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (May) 18

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: در بارش‌های ساعات اخیر خوشبختانه تاکنون مورد حاد در رابطه با آب‌گرفتگی معابر شهر همدان نداشته‌ایم.
به گزارش هگمتانه، مرتضی رضایی با اشاره به اقدمات انجام شده شهرداری برای پیشگیری از هرگونه مشکلات آب‌گرفتگی در شهر اظهار کرد: با پیگیری و اقدامات قبل از بارش که شهرداری داشته است شامل لای‌روبی رودخانه‌ها، جوی‌ها و نهرها و رفع مشکلات شناسایی شده، با وجود بارش‌های مطلوب اما مشکلی در شهر نداشتیم.
وی افزود: در حین بارش‌ها نیز نقاط حساس شهر را که ممکن بود درگیر آب‌گرفتگی معابر و مشکلات موجود در این رابطه شود با استقرار نیروها حین بارش مرتفع کردیم.
رضایی تصریح کرد: طی تماس‌های انجام شده شهروندان همدانی با سامانه 137 حادثه و مشکل و آب‌گرفتگی خاصی در شهر طی بارندگی‌های ساعات اخیر نداشته‌ایم.
به نقل از ایسنا، وی یادآور شد: در برخی از نقاط شهر با گرفتگی جزئی در مسیر برخی از آبراه‌ها به علت زباله‌هایی که مردم در مسیر آبراه ریخته بودند، مواجه شدیم که مشکل این موارد جزئی نیز بلافاصله توسط عوامل خدمات شهری شهرداری حاضر در صحنه مرتفع شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: