صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۲۹ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (May) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: جشن باشکوهی به پاس قدردانی از زحمات کارگران شهرداری همدان به همت این سازمان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، سه روز پیش به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر جنگ شادی به همت شهرداری همدان برای جمعیت خدمات شهری این سازمان در سالن ابن‌سینای همدان واقع در خیابان شکریه برگزار شد.
این مراسم با استقبال پرشور جمعیت کارگری شهرداری همدان همراه بود که با حضور خانواده‌هایشان فضای سالن دو هزار نفری ابن‌سینا را پر کرده بودند و سعی شده بود با برنامه‌های متنوع برای این کارکنان شهرداری یک روز به یادماندنی و سراسر شادی و نشاط رقم بخورد.
مسؤولانی چون سید مسعود حسینی؛ شهردار همدان، محمود مسگریان؛ رئیس شورای اسلامی شهر همدان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، یوسف شعبانی؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، حمید بادامی نجات؛ رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان و دیگر مدیران شهرداری همدان هم به پاس قدردانی از جمعیت کارگری شهرداری همدان حضور داشتند.
حمید ترابیان؛ مجری توانمند همدان که چند سالی است در سازمان صدای و سیما فعالیت دارد، ضمن سلام و عرض تبریک روز کارگر و با خبر خوشی که از قرعه‌کشی تا برنامه‌های متنوع این مراسم بر جمع حاضر داشت، شهردار همدان را به روی سن دعوت کرد تا چند کلامی برای این جمعیت کارگری شهر همدان صحبت کند.
حسینی؛ شهردار پر تلاش شهر همدان که در این دو سال از حضورش در شهرداری همدان، همواره تأکید بر ایجاد فضای شور و نشاط در شهر همدان داشته است، روز جهانی کارگر را به ویژه به کارگران شهرداری همدان تبریک گفت. وی اظهار کرد: امروز بهانه‌ای شد برای تقدیر از کسانی که تمام ایام سال زحمات زیادی در شهر همدان می‌کشند، عزیزانی که از صبح علی‌الطلوع تا پاسی از شب برای زیبایی شهر تلاش زیادی دارند.
شهردار همدان خطاب به جمع حاضر و جمعیت کارگری عنوان کرد: بدانید که برای ما ارزشمندید و برای خانواده‌هایتان گران‌مایه؛ این جشن تقدیم شده تا یک روز به یاد ماندنی را به پاس قدردانی از شما عزیزان رقم بخورد، باشد که همیشه روزهای پرنشاط و شادی را داشته باشید. ادامه مراسم را رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان به دست گرفت و با طرح سؤال‌های مختلف، به تعدادی از افراد حاضر در این جشن جوایز نقدی با همت شهردار همدان اهدا کرد.
حاضران؛ از کودک گرفته تا بزرگسال از این برنامه استقبال داشتند و با گفتن یک آیه، حدیث‌ و شعر از اهمیت کار و تلاش هدایای نقدی خود را دریافت می‌کردند.
مراسم با نورافشانی در فضای سالن دو هزار نفری ابن‌سینا می‌گذشت که در ادامه یکی از نفرات برتر برنامه "عصر جدید" با هنرنمایی خود به اجرای نمایش روی حلقه پرداخت و مدام هم مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.
مجری نوید حضور یک بازیگر توانمند کشورمان را هم داد و از تماشاگران خواست تا حدس بزنند چه کسی در این مراسم حضور یافته است؛ با پخش تیتراژ خاطره‌انگیز زیر آسمان شهر جمعیت بعد از نام بردن بازیگرانی، اسم "یوسف تیموری" را بردند و با تأیید مجری به یکصدا نامش را فریاد می‌زدند تا در جمع آنها حاضر شود. آقای تیموری بازیگر محبوب کشورمان هم به روی سن حاضر شد و با تبریک روز کارگر؛ خبر از پخش به زودی یک سریال کمدی در شبکه سه را داد.
وی گفت: برخی از اقوام دور پدرم ساکن همدان هستند و به این واسطه و با دعوت در برنامه‌هایی به شهر زیبای همدان آمدم؛ موقع پخش سریال" زیرآسمان شهر" هم دعوت کردند و به این شهر آمدم‌، همدان جاهای زیبایی دارد، مخصوصا یک شیرینی به نام اوماج، که مجری به خنده تصحیح کرد کماج و حلوا زرده...
تیموری در ادامه بیان کرد: قرار است شبکه سه سریال کمدی با حضور من و بازیگران مطرحی چون اکبر عبدی و یوسف صیادی، مریم مؤمن، الهام حمیدی و... در چند ماه دیگر پخش شود.
وی با اشاره به اینکه بازی‌های کمدی را خیلی دوست دارم، اینکه مردم را شاد کنم و در زندگی عادی هم سعی می‌کنم با صحبت‌ها و رفتارم خنده بر لبان مردم بنشیند افزود: دعا کنیم همیشه خنده به لب‌های مردم بنشیند.
این بازیگر کشورمان از شغل شریف کارگری گفت و افزود: در رباط کریم دوستی دارم که از کارکنان بهشت زهراست، اتفاقی او را آنجا دیدم و آشنا شدم، سابقه هشت سال جنگ تحمیلی هم دارد؛ برایم خیلی عزیز و محترم است، همه کارگران برای ما عزیز و محترم هستند.
یوسف تیموری همراه حمید ترابیان بود تا ادامه مراسم با اجرای این دو نفر به بهترین شکل برگزار شود؛ 10 کمک هزینه سفر کربلای معلی را مدیران شهری همدان برای جمع حاضر در نظر گرفته بودند و قرعه‌کشی انجام و در مرحله اول نام پنج نفر انتخاب شد تا پنج نفر بعدی هم آخر مراسم شانس زیارت مرقد سید الشهدا(ع) را داشته باشند.
همچنین مجری از چند نفر از کارگران شهرداری همدان هم دعوت کرد به روی سن بیایند و از کار آنها که در مناطقی از شهر همدان زحمات زیادی دارند، به دستور شهردار به طور ویژه قدردانی شد.
بخشی از برنامه نیز به هنرنمایی ساسان کریمی(خواننده و صدا‌پیشه) و امیر عباس کرکزی(مجری) و مصطفی غفاری (نوازنده) کشورمان اختصاص یافت تا شبی شاد و به‌یاد ماندنی برای حاضران و میهمانان باشد. امیر عباس کرکزی از حضورش در همدان بسیار ابراز خرسندی کرد و گفت که اینجا شهر پدری‌ام است و با دیدن اقوام در این جشن بیشتر انرژی گرفتم که برنامه‌های شادتری برایتان داشته باشم؛ تقریبا 40 دقیقه‌ای به اجرای برنامه‌های این گروه گذشت.
دقایقی هم به هنرنمایی محمد زارع؛ برنده نفر دوم مرحله اول برنامه عصر جدید که نمایش روی حلقه را با هنرمندی خاصی انجام می‌دهد، گذشت.
این جوان خوش ‌از برنامه عصر جدید گفت و اینکه پس از آن برنامه و شناخت استعدادهایش مسیر زندگی‌اش تغییر کرده و خوشبختانه امروز در اوج است.
یکی از ماندگارترین دیالوگ‌ها مربوط به این جوان پرتلاش کشورمان است که وقتی مجری برنامه عصر جدید پرسید:" اگر 500 میلیونو ببری، چیکار می‌کنی؟"، محمد زارع:" هنوز بهش فکر نکردم"، علیخانی: " مگه میشه؟"محمد زارع:"بله من به چیزایی که ندارم، فکر نمی‌کنم!".
این جنگ شادی چند اجرای زیبا از گرشا رضایی؛ خوانده و آهنگساز مشهور و موفق کشورمان هم داشت که وی در پایان اجراهایش از همراهی و ذوق و شوق مردم قدردانی کرد و با تبریک روز کارگر به کارگران شهرداری همدان، گفت که پدرم کارگر ساختمانی بود و بچه که بودم به خاطر شغلش خجالت می‌کشیدم اما امروز بیش از هرزمان دیگری به او افتخار می‌‌کنم؛ روحش شاد.
حمید ترابیان و یوسف تیموری مرحله بعد قرعه‌کشی سفر عتبات عالیات را انجام دادند و ترابیان اذعان کرد که بعد از مدت‌ها دیدیم در همدان، مسؤولان شهر برای شادی شهرشان سنگ تمام گذاشتند و ما قدردان آقای حسینی شهردار همدان؛ آقای حضرت‌زاده؛ مدیر منطقه یک، آقای کریمی‌جاوید؛ مدیر منطقه دو؛ آقای فیض‌منش؛ مدیر منطقه سه و بانی این اتفاق و آقای طهماسبیان؛ مدیر منطقه چهار و نیز اعضای شورای شهر، به خصوص دوست خوبم حمید بادامی هستیم.
در این مراسم عباس صوفی؛ منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی که چند سالی شهردار همدان بود، هم پیام تبریکی برای جامعه کارگری شهرداری همدان داشت و عنوان کرده بود که دوست داشتم در این مراسم حضور یابم اما به خاطر مشغله کاری نتوانستم باشم.
احمدرضا گلکار؛ ملقب به الکس دیگر فینالیست‌ برنامه عصر جدید پایان‌بخش این مراسم اجراهای جالبی به نمایش گذاشت.
در تکمیل صحبت‌های مجری برنامه باید گفت بعد از مدت‌ها در شهر همدان دیدیم که با برنامه‌های شاد و متنوع لبخند بر لبان مردم این شهر نشست و این نبود که به اسم برنامه شاد مسؤولان یک به یک به سخنرانی بپردازند، چیزی که از حوصله مردم خارج باشد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: