صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان از تهیه و توزیع 84 حلقه لاستیک رایگان به منظور حمایت از بهره‌ برداران بخش خصوصی( اتوبوس ) با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش هگمتانه، به نقل از ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: با تأکیدات شورای اسلامی شهر و حمایت از بهره‌ برداران اتوبوس بخش خصوصی اولین بسته حمایتی در سال 1403، 2 حلقه لاستیک رایگان در اختیار هر بهره بردار اتوبوس خصوصی درون شهری قرار گرفت.
این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: با عنایت به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به صورت رایگان تهیه و توزیع شده است.
سید مسعود حسینی با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: بسته‌های حمایتی دیگری تا پایان سال جاری به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که انشاءالله در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: