صفحه 1 : اندیشه صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۸

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بلوار 9 دی به سمت میدان رسالت این شهر به منظور اجرای عملیات عمرانی از سوی شرکت آب و فاضلاب از امروز سه شنبه به مدت یک ماه مسدود می‌شود.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ ابراهیم فارسی روز دوشنبه اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب به منظور بازسازی شبکه تقاضای مسدود کردن این مسیر را توسط پلیس داشت چرا که موقع افزایش حجم فاضلاب، آب وارد منازل می‌شد بنابراین این درخواست مورد موافقت قرار گرفت.
وی اضافه کرد: این مسیر از میدان 9 دی تا میدان رسالت از امروز به مدت یک ماه مسدود است و رانندگان باید از مسیر جایگزین بلوار امیریه - بلوار شهید رنجبران - تقاطع 13 آبان استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: افرادی که قصد عزیمت به سمت امیریه را دارند می‌توانند از کوچه‌های اطراف نیز استفاده کنند و در این باره با مشکلی مواجه نمی‌شوند.
به نقل از ایرنا، سرهنگ فارسی ادامه داد: هر چند یک ماه زمان برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده اما انتظار می‌رود با تسریع در روند کار، این طرح در کمتر از 20 روز به پایان برسد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: