صفحه 1 : اندیشه صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۸

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر*: مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: مردم باید مراقب کلاهبرداری با عناوینی از قبیل «صدورکارت هوشمند بیمه سلامت» باشند.
به گزارش هگمتانه، فریبرز نیاستی تأکید کرد: بیمه سلامت هیچ تماس تلفنی و پیامکی با مردم برای برقراری پوشش بیمه درمانی و یا ارائه خدمات بیمه‌ای ندارد. مردم باید مراقب کلاهبرداری با عناوینی از قبیل «صدور کارت هوشمند بیمه سلامت» باشند.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان اظهار کرد: تقاضای وجه در قبال انجام هر نوع خدمت بیمه‌ای از جمله صدور یا تمدید کارت بیمه سلامت، مصادیقی از این نوع است. تمامی خدمات بیمه‌ای این اداره کل در استان توسط ادارات بیمه سلامت در مرکز استان و شهرستان‌ها و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت در سراسر استان و همچنین خدمات الکترونیکی غیرحضوری سازمان از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی https://csp.ihio.gov.ir انجام می‌گیرد و هرگز برای ارائه خدمات بیمه‌ای تماس تلفنی با افراد برقرار نمی‌شود و هرگونه اطلاع رسانی از طریق وبگاه رسمی اداره کل بیمه سلامت استان به نشانی https://hm.ihio.gov.ir و یا از طریق انتشار خبر و اطلاعیه در رسانه ملی و رسانه‌های جمعی معتبر و ارسال پیامک با سر شماره 1666 صورت می‌پذیرد و مردم در صورت مشاهده تخلف، می‌توانند موارد را به سامانه تلفنی 1666 اطلاع دهند.
به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان همدان، نیاستی تأکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای صیانت از حقوق بیمه شدگان اقدام به ایجاد پل ارتباطی از طریق پیام رسان بله با شماره 09108771666 و نشانی اینترنتی bazresi.bimehsalamat@ihio.gov.ir نیز نموده است که هم استانی‌ها از این طریق هم می‌توانند موارد را اطلاع‌رسانی و شکایت خود را مطرح کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: