صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اهدای 10 میلیارد ریال تجهیزات به مراکز فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش هگمتانه، صبح دیروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منایع و نمایندگان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تجهیزاتی با ارزش بیش از 10 میلیارد ریال به مراکز فرهنگی و هنری استان اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این تجهیزات در اختیار ادارات شهرستان قرار گرفته، بخشی از نیازهای مراکز را رفع می‌کند گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده این تجهیزات بنا به نیازهای هر شهرستان خریداری شده است.

احمدرضا احسانی گفت: هدف ما بهره‌برداری حداکثری از امکانات است، از این رو سال گذشته بخشی از تجهیزات را بازسازی و در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری قرار دادیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: در سال 99 با پیگیری‌های انجام شده اعتبار قابل توجهی برای تعمیر و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی جذب شد که در کنار تعمیر و نوسازی مجتمع‌ها، بیش از یک میلیارد تومان هم تجهیزات برای مجتمع‌ها خریداری شد.

داوود ابوترابی افزود: این تجهیزات شامل دوربین، لپ‌تاپ، دوربین‌های مداربسته، آبسردکن، میز و صندلی، کامپیوتر و... است و اموال اسقاطی و بدون استفاده مجتمع‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها نیز جمع‌آوری شده و ساماندهی شد.

وی در خصوص جذب اعتبار برای سایر بخش‌ها، از جمله بخش عمرانی یادآور شد: امسال پروژه مجتمع فرهنگی هنری فامنین 2 میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد، پروژه موزه هنرهای معاصر هم با 5.5 میلیارد تومان اعتبار جدید در حال فعالیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان افزود: مشاور تالار بزرگ شهر و سالن یک‌هزار و 200 نفری هم انتخاب و کارهای آن آغاز شده و امیدواریم امسال شاهد اتفاقات خوبی در حوزه پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری باشیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: