کد خبر : 58425
تاریخ : 1402/12/7
گروه خبری : خبر همدان

شهردار همدان خبر داد:

48 ساعت عملیات برف‌روبی مداوم



برف‌روبی معابر اصلی با ماشین‌آلات سازمانی، معابر فرعی با ماشین‌آلات بخش خصوصی و پیاده‌روها با نیروی انسانی در حال انجام است
هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان از 48 ساعت عملیات برف‌روبی مداوم خبر داد و تأکید کرد: برف‌روبی معابر اصلی با ماشین‌آلات سازمانی، معابر فرعی با ماشین‌آلات بخش خصوصی و پیاده‌روها با نیروی انسانی در حال انجام است.
به گزارش هگمتانه، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه برف‌روبی مداوم در حال اجراست گفت: از ساعت چهار صبح روز دوشنبه ماشین آلات از محل‌های استقرار خارج شدند و طبق برنامه‌ریزی‌های منسجم قبلی در مکان‌های پیش‌بینی شده حضور یافتند و از ساعت‌های آغازین بارش برف عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی کلید خورد.
وی با بیان اینکه همکاران نیروی انسانی و ماشین آلات سازمانی و خصوصی پیوسته در حال برف‌روبی و یخ زدایی هستند افزود: برف‌روبی معابر اصلی با ماشین آلات سازمانی، معابر فرعی و صعب العبور با ماشین آلات بخش خصوصی و پیاده روها با نیروی انسانی صورت می‌گیرد.
این مقام ارشد مدیریت شهری از آمادگی کامل شهرداری همدان در این زمینه خبر داد و گفت: نیروی انسانی خدمات شهری از ساعت چهار صبح برف‌روبی پیاده رو‌ها را از میدان امام خمینی(ره) آغاز و با حرکت به سمت سایر خیابان‌ها و پیاده روها برف روبی را انجام دادند.
شهردار همدان با اشاره به ادامه بارش برف عنوان کرد: در برخی مسیرها و معابر با توجه به حساسیت و شیب دار بودن در چندین نوبت و سه تا چهار بار برف روبی انجام شد.
وی افزود: با تلاش همکاران تا ساعت 7:5 صبح روز دوشنبه کلیه مسیرها و معابر بازگشایی شد و تردد خودروها و شهروندان انجام شد و خوشبختانه تعداد تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه 137 نسبت به سال گذشته کاهش یافته است که نشان دهنده رضایتمندی شهروندان از عملکرد همکاران و مدیران شهری است.
سید مسعود حسینی با تأکید بر عدم توقف در عملیات برف‌روبی گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌ها و شدت بارش‌ها تا آخر هفته تمام امکانات شهرداری اعم از نیروی انسانی، مدیران شهری و ماشین آلات در اختیار عملیات برف روبی خواهند بود.

  لینک
https://www.hegmataneh-news.ir/sl/58425