کد خبر : 58427
تاریخ : 1402/12/7
گروه خبری : خبر همدان

به همت حوزه بسیج خواهر دباغ و بسیج دانشجویی

برپایی غرفه موکب گفت‌وگوی انتخاباتی در میدان امام(ره)



هگمتانه، گروه خبر همدان: غرفه موکب گفت‌وگوی انتخاباتی میدان امام(ره) به همت حوزه بسیج خواهر دباغ و بسیج دانشجویی برپاشد.
به گزارش هگمتانه، غرفه موکب گفت‌وگوی انتخاباتی میدان امام(ره) به همت حوزه بسیج خواهر دباغ و بسیج دانشجویی برپاشد که هدف از این اقدام تشویق به حضور حداکثری عموم مردم و تبادل نظر موافقین و مخالفین انتخابات در کنار تبیین انتخاب اصلح بوده است.
این موکب در میدان امام خمینی(ره) تا روز 11 اسفند ماه 1402 با حضور شبکه روشنگری و مروجین حوزه خواهر دباغ، برپاست و به فعالیت‌های متنوع خود ادامه خواهد داد.
حضور مشاورین مجرب در بیرون موکب جهت گفت‌وگوی چهره به چهره برای مخالفین که حاضر به بحث در موکب نبوده اند؛ اجرای گعده‌های بحث چالشی و رفع شبهه انتخاباتی در داخل و خارج موکب و فضاسازی موکب با بنرها و پوسترهای جذاب برای مطالعه مردم از سلسله برنامه‌های این موکب است.
همچنین فضاسازی بیرون موکب با پوسترهای روشن گری انجام شده و جایگاه برای اعلام نظرات موافق یا مخالف مردم راجع به انتخابات، به صورت تابلو نوشت فراهم شده است.
در غرفه کودک نیز رنگ آمیزی نقاشی با موضوع انتخابات صورت می‌گیرد و بازی کودکانه گروهی بامحتوای رای شما سرنوشت من به صورت حرکت روی پرچم آمریکا و اسرائیل طراحی شده است.
پخش سرود اقتدار ملی کودکانه؛ اجرای صندوق رای نمادین با موضوع انتخاب تعداد خواهر و برادر برای کودکان؛ تلفیق موضوع جمعیت و رای گیری کودکان و اهدا جایزه و پرچم دعوت به انتخابات برای کودکان نیز از دیگر برنامه‌های طراحی شده برای این غرفه است.

  لینک
https://www.hegmataneh-news.ir/sl/58427