صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۳۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۹

امروز: ۳۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Monday 2024 (May) 20

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: امام جمعه ملایر در ساعات میانی رای‌گیری با تاکید به اهمیت انتخابات دور دوم و لزوم برخورداری از مجلسی قوی برای حل مشکلات گفت: حضور مردم مانند مرحله اول پرشور باشد.
 ظهر دیروز و در جریان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه امام‌ جمعه ملایر با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) رای خود را به صندوق انداخت.
امام جمعه ملایر در حاشیه این مراسم ضمن تاکید به اهمیت انتخابات و لزوم برخورداری از مجلسی قوی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات دعوت کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ انتخابات دور دوم مجلس به اندازه دوره اول اهمیت دارد بنابراین باید حضور مردم مانند روز یازدهم اسفند پرشور باشد.
لازم به ذکر است مردم دیار کریم‌خان زند از همان ساعات اولیه رای‌گیری در شعب و پای صندوق‌ها حضور یافتند تا در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تکلیف نماینده دوم شهرستان را برای راهیابی به خانه ملت مشخص کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: