صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۳۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۹

امروز: ۱ (خرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (May) 21

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: امام جمعه موقت همدان گفت: شاهد بارش های خوبی در فروردین و اردیبهشت امسال بودیم و براین اساس باید وضعیت آب آشامیدنی در استان و شهر همدان را بهبود یابد.
به گزارش هگمتانه، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان  در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: بارش نعمت‌های الهی در ماه های فروردین و اردیبهشت امسال توفیقی بود و مسوولان این نعمت را قدر بدانند و وضعیت آب آشامیدنی در استان و شهر همدان را بهبود بخشند.
وی  اظهار کرد: از امروز یک هفته به نام حج نام‌گذاری شده است و کارگزاران و حجاج به خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند که حضرت آقا، توصیه‌های ارزشمندی در رابطه با این سفر روحانی به حجاج داشتند که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: با این همه بارش نعمت الهی دیگر عذری برای کسی باقی نمی ماند و وضع آب آشامیدنی استان باید بهبود یابد و مسوولان با بهره برداری از این نعمت مردم را در آسایش قرار دهند.
امام جمعه موقت همدان گفت: امروز فلسطین، مساله اصلی جهان  است و در عرض این چند ماه هزاران نفر از مردم  این سرزمین به شهادت رسیده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اسرائیل خجالت نمی کشد و دست از جنایت خود بر نمی دارد، افزود: در کنار کشورهای اسلامی، دانشجویان کشورهای اروپایی، آمریکا، آلمان و فرانسه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خاسته اند.
حجت الاسلام فاضلیان ادامه داد: دانش آموزان مدرسه این کشورها نیز در کنار دانشجویان به پا خاسته اند.
به نقل از ایرنا، وی افزود: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرستان های کشور از جمله شهرستان ملایر برگزاری شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مجلس قوی با رای قوی به دست می‌آید.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: