صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
شهریور
۱۴۰۳

شماره
۵۷۱۱

امروز: ۳۱ (شهریور) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Sep) 21

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه ورزش: در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان همدان ولی‌الله بهاریان با رای مجمع برای 4 سال به عنوان رئیس هیأت کشتی استان همدان انتخاب شد و سکان کشتی همدان را در دست گرفت.
مجمع انتخاباتی رئیس هیأت کشتی استان با حضور علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان، ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون و سایر اعضای مجمع در تالار قرآن با نامزدی علی کریمی، ولی‌الله بهاریان و وحید بیگم‌جانی برگزار شد.
تلاش برای بازگشت کشتی به اوج
در ابتدای این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان با یادآوری افتخارات کشتی همدان اظهار کرد: خواسته این اداره‌کل از ریاست جدید هیأت رساندن آن به ابتدای صف ارزیابی کشوری است.
علی حقیقی با تأکید بر حمایت این اداره‌کل از هیأت کشتی گفت: کشتی همدان در کشور زبانزد بود و حالا هیأت جدید باید همه تلاش خود را برای بازگشت به روزهای خوب گذشته فراهم کند.
وی ضمن تأکید بر پرهیز از حاشیه‌ها و اختلافات درونی در بدنه هیأت عنوان کرد: حمایت مادی و معنوی ما از ورزش نخست استان ادامه دارد.
 16 رای مجمع به بهاریان
پس از سخنان مدیرکل ورزش و جوانان استان، و پیش از آغاز روند انتخابات علیرضا کریمی یکی از نامزدها به نفع ولی‌الله بهاریان کنار کشید و رای‌گیری میان بهاریان و بیگم‌جانی برگزار شد.
پس از شمارش آرای ماخوذه ولی‌الله بهاریان با کسب 16 رای از 24 رای مجمع برای 4 سال به عنوان رئیس هیأت کشتی همدان انتخاب شد.
بیگم‌جانی نیز 8 رای از 24 رای را به خود اختصاص داد. همچنین معصومه شیرنژاد به عنوان نایب رئیس، یونسی به عنوان خزانه‌دار و گودرزی، ایرانی و توتونی به عنوان اعضای هیأت رئیسه انتخاب شدند.
وی خاطرنشان کرد: این میزبانی باتوجه به حضور نشان آوران آسیایی و جهانی در کلاس فنی بسیار بالا برگزار می‌شود و به طور قطع در روند ارتقا سطح دانش و تجربه وزنه برداران همدانی بسیار مؤثر خواهد بود.
گفتنی است برترین‌های این دوره از مسابقات جواز حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور را کسب می‌کنند.
کشتی همدان باید به اوج بازگردد
دبیر فدراسیون کشتی نیز در این نشست گفت: باید بتوانیم کشتی استان همدان را به روزهای خوب خود برگردانیم و روزهای خوبی را برای این ورزش متصور باشیم.
ابراهیم مهربان اظهار کرد: استان همدان در ورزش کشتی از نظر کمی و کیفی در سال‌های گذشته حرف‌های زیادی داشته است.
وی با اشاره به تربیت افرادی همچون هادی وفایی پور در کشتی استان همدان افزود: استان همدان جزو معدود استان‌هایی است که دونشان المپیکی در حوزه کشتی کسب کرده و این نشان از جایگاه همدان در کشتی است.
دبیر فدراسیون کشتی ادامه داد: کشتی در تمام بخش‌ها و شهرهای همدان ریشه دارد و با نگاهی به شهرهای این استان شاهد حضور و فعالیت قهرمانان خوبی در رشته کشتی هستیم.
وی اضافه کرد: باید بتوانیم کشتی استان همدان را به روزهای خوب خود برگردانیم و روزهای خوبی را برای این ورزش متصور باشیم.
مهربان تأکید کرد: باید با همت همگانی، همدلی اعضای هیأت و مسؤولین استان و با برنامه‌ریزی و پیگیری کشتی در استان همدان به ریل سابق خود برگردد.
وی در پایان با تأکید بر اینکه کشتی هویت ورزش ایران است، یادآور شد: اگر کشتی در استانی فعال باشد بدون شک سایر رشته‌های ورزشی نیز فعال خواهند شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: