صفحه 1 : همه دانا صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : همه دانا صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : خبر همدان صفحه 8 : فرهنگی

۱
خرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۲۰

امروز: ۱ (خرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (May) 21

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان به بررسی مسائل شرکت مارال فروز در شهرستان اسدآباد اشاره کرد و گفت: برای بازگشت این واحد تولید رب گوجه فرنگی به چرخه تولید تلاش می‌کنیم.

به گزارش هگمتانه، ظاهر پورمجاهد روز سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از مانع زدایی 2 واحد صنعتی و تولیدی این استان خبر داد.

وی اظهار کرد: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

وی افزود: شرکت «هگمتان داروی غرب» برای واردات ماشین آلات و تجهیزات دچار مشکلاتی بود که با مساعدت بانک‌های توسعه تعاون، صادرات، ملت و کشاورزی راهکارهایی برای رفع موانع پیش روی این واحد تولیدی ارائه شد.

وی اضافه کرد: شرکت هگمتان داروی غرب از صنایع داروسازی واقع در شهرستان تویسرکان است که در کنار شرکت‌های داروسازی «فاران شیمی» و «تدبیر دارو سلامت» توانسته این شهرستان کوچک را به قطب دارو در غرب کشور تبدیل کند.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: یک سرمایه‌گذار قصد راه‌اندازی واحد تولید دستگاه ازن ساز را دارد که در این مسیر با موانعی مواجه شده و با کمک اعضای ستاد تسهیل مصوبه‌های لازم برای گره گشایی از این واحد ثبت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: این واحد در شهرک فناوری‌های برتر مستقر می‌شود و این شهرک با زیرساخت‌های آماده از صنایع دانش بنیان و نوین استقبال می‌کند.

وی همچنین به بررسی مسائل شرکت مارال فروز واقع در شهرستان اسدآباد تأکید کرد و گفت: برای بازگشت این واحد تولید رب گوجه فرنگی به چرخه تولید تلاش می‌کنیم.

معاون استاندار همدان افزود: با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان همدان قرار دارد و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.

پورمجاهد با تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان با ستاد در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، گفت: حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، زمینه مناسب برای حضور فعال و مؤثر بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می‌کند.

به گفته پورمجاهد واحدهای تولیدی در مرحله نخست باید در سامانه ستاد تسهیل به نشانی tashil.stsm.ir تقاضای خود را ثبت کنند و سپس درخواست آنها در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد تا در صورت رفع نشدن مشکل، موضوع در ستاد تسهیل استان مطرح و برای رفع آن تصمیم گیری شود.

به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان افزود: علاوه بر این، مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز از سال گذشته برای پاسخ گویی به مسایل و مشکلات این حوزه، راه‌اندازی و فعال شده است.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: