صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی همدان گفت: انتخابات یک امکان و فرصت برای مردم است.
حجت‌الاسلام جلال سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه با اشاره به انتخابات از منظر عقلی عنوان کرد: برخی‌ها این روزها ابهام دارند که در انتخابات شرکت کنیم یا خیر و اگر شرکت کنیم چه می‌شود و یا اینکه سال‌های قبل شرکت کردیم چه شد که اکنون بخواهد چه اتفاقی بیفتد، اول بگویم که ناامیدی در ذات خود بد است و هیچ اندیشمندی ناامیدی را ستایش نمی‌کند و امیدواری را ترویج می‌کند.
وی ادامه داد: آیا می‌توانیم از نظر ذاتی به‌ویژه در امور اجتماعی ناامید شویم و به‌عنوان مثال در انتخابات مجلس آیا واقعا این انتخابات هیچ تأثیری در زندگی ما ندارد؟ آیا مجالس گذشته همه یکسان بودند و یک‌جور عمل می‌کردند؟ آیا نقدی به این مجالس و مجلس فعلی وارد است یا خیر؟ یا اینکه بگوییم این مجلس ناکارآمد است؟ پس زمانی که نقد وارد است پس می‌تواند بهتر از این شود و راهش هم از انتخابات می‌گذرد پس چرا مردم شرکت نکنند؟ عقل حکم می‌کند حتی اگر اندکی حضور ما مؤثر باشد از آن استفاده کنیم این نشان می‌دهد که مردم باید با تمام قوا شرکت کنند و آن نماینده‌ای که بهتر است را انتخاب کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: