صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۰

امروز: ۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 27

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه نانوایی‌های همدان زیر ذره‌بین بازرسان ما هستند گفت: رضایت مردم از کار نانوایی‌ها ملاک است و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست.

به گزارش هگمتانه، داریوش جودکی در خلال بازرسی از نانوایی‌های همدان با بیان اینکه هدف از این حضور این بود که از نزدیک در جریان امور قرار گیریم اظهار کرد: با توجه به اعلام نرخ جدید انواع نان به همراه کارشناسان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی در استان، مدیر بازرسی سازمان صمت، رئیس اتحادیه و نماینده بهداشت به صورت سرزده از نانوایی‌های همدان بازرسی‌هایی داشتیم.

وی با بیان اینکه در این بازرسی تخلفاتی نظیر کم‌فروشی، عدم رعایت بهداشت، نبود ترازوی دیجیتال و... مشاهده و برای متخلفان تشکیل پرونده شد گفت: برای برخی متخلفان نیز دستور کسر سهمیه آرد صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از مردم نسبت به ارسال گزارش‌ها و همکاری با تعزیرات حکومتی قدردانی کرد و افزود: تقاضا داریم آنها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 و سامانه www.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی 300000135 و وبگاه t135.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی صورت گیرد.

وی تأکید کرد: رضایت مردم باید ملاک کار نانوایی‌ها باشد و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: