صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۰

امروز: ۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از نصب و رونمایی کاشی‌نگاره شهدای مسجد منطقه صدف خبر داد.
محمود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه، از نصب و رونمایی کاشی‌نگاره شهدای مسجد منطقه صدف طی امروز خبر داد و اظهار کرد: کاشی‌نگاره(دیوار‌نگاره) شهدای معزز منطقه صدف همدان در قالب تصاویر شهدا، طی مراسمی با حضور مدیران همدان و خانواده معزز شهدا انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نخستین کاشی‌نگاره شهدای معزز همدان در قالب تصاویر 20 شهید گرانقدر در محله زینبیه انجام شد گفت: دومین کاشی‌نگاره شهدا در مسجد منطقه دره مرادبیگ بود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه اجرای 8 دیوارنگاره شهدا در همدان در دستور کار است افزود: کاشی‌نگاره اثری هنری است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در مساجد محلات توسط شهرداری همدان ایجاد می‌شود.
رجبی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی متنوع و متفاوتی را در بزرگداشت یاد و نام شهدا در دستور کار قرار داده‌ایم خاطرنشان کرد: یکی از این فعالیت‌ها استفاده از هنر هنرمندان شهر برای به تصویر کشیدن تمثال شهدای عزیز یک محله با نام آبروی محله و در قالب کاشی‌نگاره(دیوار‌نگاره) است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: