صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۰

امروز: ۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان در مراسم شب خاطره خانواده شهدای شاغل شهرداری همدان تأکید کرد: خدمت به خانواده شهدا وظیفه ماست و قدم در راه شهدا برداشتن رسالت مسؤولین در نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش هگمتانه، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، شب خاطره خانواده شهدای شاغل شهرداری همدان با حضور رئیس شورای اسلامی شهر همدان، شهردار و برخی از مدیران شهری، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، حجت الاسلام حیدری به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند شهدا عنوان کرد: شهدا با عزم، اراده و شجاعتی که داشته‌اند برای حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی ایران از تمام هستی خودشان گذشتند و ما همواره مدیون شهدا هستیم.
محمود مسگریان با بیان اینکه شهدا بر گردن ما حق دارند و نباید فراموش شوند عنوان کرد: امسال ما شاهد یک حرکت غرور آفرین در شهر بودیم و آن هم برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان بود که شهر ما بو و عطر شهدا را گرفت.
وی افزود: ثمره خون شهدای جمهوری اسلامی است که با بهایی گران به دست ما رسیده و چه خوب مردم ما با شرکت گسترده در انتخابات اخیر سرفرازمان کردند و مقام معظم رهبری هم شرکت در انتخابات را جهاد دانستند و این مشارکت به نوعی جهاد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر پیروی از راه امام(ره)، رهبری و شهدا تصریح کرد: هر چه داریم از برکت خون شهدا است و شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان در برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان تمام توان خودشان را گذاشتند که اثرات و ثمرات خوبی بر جا گذاشت.
محمود مسگریان ضمن تبریک روز شهردار و شهادت مهدی باکری عنوان کرد: این روز را به سید مسعود حسینی شهردار همدان و همکارانشان تبریک می‌گوییم و آرزومندیم ایشان در خدمت‌گزاری به مردم همدان موفق باشند. در ادامه شهردار همدان حضور در کانون خانواده شهدا را افتخار دانست و تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که میزبان شهدا و خانواده شهدا هستیم و ما هم به نوبه خود با خدمت‌گزاری باید قدردان خون شهدا باشیم.
سید مسعود حسینی با بیان اینکه انشاءالله خون شهدا یاریگر ما در طی مسیر خدمت‌گزاری باشد افزود: هر آنچه در شهر به ویژه در مباحث فرهنگی و مناسبتی رخ می‌دهد شهرداری به عنوان پشتیبان و کمک کننده حضور دارد.
این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: همکاران ما در شهرداری در تمام حوزه‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی هستند و در تمام رویدادهای مهم ازجمله برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان و ایام اغتشاشات پای کار بودند.
سید مسعود حسینی با بیان اینکه برگزاری شب‌های شیدایی آورده خوبی برای شهر داشت عنوان کرد: خیلی از دوستان دلی در این برنامه‌ها حضور داشتند و دستاورد دفاع مقدس و انقلاب همین ترویج فرهنگ رزمندگی و شهادت بود که ما را در عرصه خدمت‌گزاری یاری کرده است. همچنین در ادامه مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تقدیر از برگزاری مراسم شب خاطره خانواده شهدای شاغل شهرداری همدان گفت: از تلاش‌های بی نظیر شهردار همدان و مدیران و معاونان شهرداری در برگزاری دومین اجلاسیه کنگره شهدا و فصل شیدایی و فضاسازی‌های مربوطه بسیار سپاس‌گزارم.
سردار مهدی فرجی با ذکر خاطراتی از خدمات شهرداری اظهار کرد: شهرداری در طول دفاع مقدس، دوران بازسازی و در حوادث طبیعی همواره حضور مؤثری داشته و امسال هم شاهد بودیم عملکرد شهرداری همدان در مقایسه با سایر استان‌ها در کنگره شهدا کم نظیر بوده است. در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز با تأکید بر ادامه کارهای فرهنگی به ویژه در حوزه دفاع مقدس و شهدا عنوان کرد: نباید خدمات و کمک‌های شهرداری را در موضوعات فرهنگی و دفاع مقدس فراموش بکنیم و انشاءالله شاهد تداوم این اقدامات ارزشمند باشیم.
مجید صفدریان با تقدیر از زحمات مجموعه شهرداری همدان در حوزه دفاع مقدس و شهدا اظهار کرد: شهرداری همدان در حوزه فرهنگ و شهادت بسیار گسترده است و این نهاد همیشه پای ثابت خدمت به خانواده شهدا است و من از این بابت ممنونم.
همچنین دختر شهید مسلم خانی شهید شهرداری همدان که به همراه خانواده شهدا در این مراسم حضور داشت با تقدیر از شهرداری در برگزاری این برنامه گفت: از شهردار همدان به خاطر برگزاری این مراسم بسیار سپاس‌گزارم که بعد از 36سال ما را برای ذکر خاطره دعوت کرد.
در ادامه این مراسم تعدادی از خانواده شهدا و رزمندگان به بیان خاطرات خود از زمان دفاع مقدس پرداختند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: