۱۸
شهریور
۱۴۰۴
شماره
۵۹۷۹
عناوین صفحه
هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان در بازدید سرزده از شهرداری همدان از حسن برخورد مدیران شهرداری با شهروندان تقدیر و بر تسریع در رفع مشکلات مردم تأکید کرد.
به گزارش هگمتانه، استاندار همدان و هیأت همراه روز دوشنبه به صورت سرزده از شهرداری همدان بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به تأکیدات دولت سیزدهم در خصوص ارتباط حداکثری با مردم عنوان کرد: مدیران جمهوری اسلامی در هر ترازی که هستند و در هر فضایی که امکان داشت در راستای رفع مشکلات با مردم ارتباط داشته باشند. استاندار همدان اظهار کرد: رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با استانداران سراسر کشور تأکید داشتند مسؤولان در فضاهای اداری و خدماتی با مردم در ارتباط باشند و نوع برخورد و حسن خلق کارکنان به گونهای باشد که موجب افزایش رضایتمندی مردم شود.
وی برخورد کارکنان شهرداری را با مردم مایه مباهات دانست و افزود: باید کارکنان سازمانها و به ویژه شهرداری در راستای رفع مشکلات مردم به صورت جدی، با حسن اخلاق و قانونی بکوشند.
این مقام ارشد استان بر استمرار تلاش مسؤولان در رفع مسائل مردم و جذب سرمایهگذار تأکید کرد.
در ادامه این بازدید استاندار و هیأت همراه از مجموعه حقوقی، اداری و بخش مشاوران شهرداری بازدید و از نزدیک از روند انجام امور شهروندان در جریان امور قرار گرفت. در این بازدید سرزده مراجعان به شهرداری با مشاهده استاندار همدان و هیأت همراه در کنار شهردار و مدیران شهرداری ضمن تحسین این حرکت استاندار در حضور میدانی در سطح ادارات و شهرداری همدان بدون واسطه علت مراجعه خود به شهرداری و مشکل مربوطه را بیان کردند.
در این خصوص قاسمی فرزاد استاندار همدان از مدیریت شهری خواست با برگزاری جلسات ویژه و هماهنگی درون سازمانی از حداکثر ظرفیتهای قانونی استفاده کرده و در جهت رفع مشکلات شهروندان و کوتاه شدن روند رسیدگی به درخواستها کوشش کنند.
همچنین در ادامه سید مسعود حسینی شهردار همدان با اشاره به تلاشهای شهرداری همدان در حوزههای مختلف اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در مدیریت شهری جدید تسریع در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است که در این راستا سیستم یکپارچه شهرسازی در شهرداری همدان آغاز شده است.
این مقام ارشد مدیریت شهری ضمن تأکید بر تلاش شهرداری همدان در ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای انسانی در راستای افزایش بهره وری گفت: همدان نخستین شهری بود که نسبت به تبدیل نیروهای ایثارگری اقدام کرده است.
شهردار همدان یکی از اولویتهای مهم شهرداری همدان را تکمیل پروژههای نیمه تمام و جذب سرمایهگذار دانست و گفت: برای افزایش ارتباط مدیریت شهری با شهروندان برنامههایی در قالب ملاقات عمومی هفتگی در مناطق چهارگانه شهرداری همدان، میز خدمت در نماز جمعه برای رسیدگی به مشکلات مردم، انتشار گزارش عملکرد در قالبهای مختلف برای اطلاع رسانی به مردم اجرا شده است.
به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی در پایان عنوان کرد: تعدادی از مدیران باتجربه شهرداری برای رسیدگی، بررسی و پیگیری موردی برخی تقاضاهای شهروندان تعیین شده اند که همه روزه به مشکلات مردم رسیدگی میکنند.