صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۱۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۲

امروز: ۱۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Monday 2024 (Apr) 29

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مردم شهیدپرور همدان در حضوری گسترده، پیروزی ایران اسلامی و دلاورمردان ایران و تنبیه رژیم متجاوز و غاصب اسرائیل را جشن گرفتند و شعار پیروزی سر دادند.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، عصر یکشنبه مردم دیار دارالمؤمنین در تجمع خودجوش که در میدان امام(ره) برگزار شد، پیروزی ایران اسلامی را جشن گرفتند، شامگاه شنبه موشک‌های ایران اسلامی بر قلب اسرائیل نشست و مردم همدان جمع شدند تا این پیروزی مقتدرانه را جشن بگیرند.
مراسم با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، زن و مرد، کودک و نوجوان، دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با هم یک‌صدا سرود ملی را سر دادند و همه با افتخار سرود ملی را گویی از حنجره شهدا، فریاد می‌زدند. پرچم‌های ایران اسلامی، فلسطین، مقاومت و لبیک یا مهدی(عج) در دستان جمعیت در اهتزاز بود.
همدانی‌ها فریاد یا حیدر کرار و حیدر حیدر را سر دادند.
رفته رفته به خیل جمعیت که در میدان امام(ره) شهر همدان گرد آمده بودند اضافه می‌شد، شوق پیروزی را می‌شد در چشمان تک‌تک مردم مشاهده کرد، کودکانی که پرچم به دست در کنار پدران و مادرانشان از شادی جمعیت به ذوق می‌آمدند و دو کودک با لباس سرباز وطن اسلحه اسباب‌بازی خود را در دست گرفته بودند. دختربچه‌ای که با لباس مدرسه پرچم ایران را بالای سرش تکان می‌داد و پیرمردان و پیرزنانی که پا به پای جوانان در میدان بودند.
در بین مردم، نماینده ولی فقیه در استان آیت‌الله شعبانی و سردار امیری فرمانده انتظامی استان همدان و سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز حضور داشتند و در کنار مردم همدان این پیروزی را جشن گرفته بودند.
به یاد شهید حاج حسین همدانی همه جمع بودند و شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «سپاه انقلابی تشکر تشکر»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» سر می‌دادند.
در دست تعدادی از جمعیت پارچه‌نوشته‌هایی با مضمون «غزه مظلوم مقتدر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به چشم می‌خورد.
جمشید قاسمی، تحلیلگر سیاسی در این مراسم با بیان اینکه حال ایرانی‌ها و همدان با شلیک موشک‌ها خوب شد، عنوان کرد: آیزنهاور در 72 سال قبل در جمع فرماندهان نظامی آمریکا صحبت می‌کند و می‌گوید هرچه نگاه می‌کنم بهترین نقطه دنیا از لحاظ بازار انرژی و اقتصاد ایران است و این یعنی اینکه این مغازه دونبشی که ما داریم خواستگار زیاد دارد و این نه برای الان، بلکه برای 70، 80 سال قبل است.
وی در ادامه افزود: این سیاستمدار آمریکایی می‌گوید نگذارید ایران به اقتدار نظامی‌اش برگردد و باید به او بگویم کجایی ببینی که اقتدار نظامی ایران زنده شده است و خیلی از رسانه‌ها به امپراطوری اقتدار ایران اذعان می‌کنند. آیزنهاور می‌گوید نگذارید ایران به اقتدار نظامی خود برگردد آن روز آمریکا دیگر جای امنی برای ما نخواهد بود و جمله سوم اینکه می‌گوید بروید تاریخ ایران را بخوانید تا بدانید من چه می‌گویم.
قاسمی در ادامه اضافه کرد: شامگاه شنبه ایرانی‌ها اقتدار خود را نشان دادند و گفتند که در منطقه کت تن چه کسی است، 10 روز بود که گفته بودیم ما می‌زنیم، پهپادها را از بالای سر 5 کشور عبور دادیم و با قلدری تمام جلوی چشم تمام ابرقدرت‌های دنیا، اسرائیل را زدیم، ما فقط اسرائیل را نزدیم، 22 کشور شنبه شب به امیرعبداللهیان زنگ زدند، ایتالیا، فرانسه، انگلیس‌ تماس گرفتند و گفتند نزنید.
وی به سخنان بن گورین، نخست‌وزیر اسرائیل اشاره و بیان کرد: او می‌گوید جنگ پیش‌دستانه و غافلگیرکننده اگر شما را گرفت کار شما تمام است و جبهه مقاومت بلایی سر اسرائیل آورده که هنوز گیج هستند و دوم اینکه بن‌گورین می‌گوید شهرهای اسرائیل باید از جنگ دور بماند به او می‌‌گویم کجایی که شنبه شب تلاویو و... در پناهگاه‌ها می‌لرزیدند و سوم اینکه جنگ اگر سریع و کوتاه باشد ما می‌بریم ولی اگر فرسایشی باشد ما می‌بازیم و 6 ماه است که اسرائیل مانند خر در گل گیر کرده و غزه گیر کردند و کاری نتوانستند انجام دهند.
وی بیان کرد: خیلی‌ها گفتند ایران جرأت ندارد، گفتند ایران نمی‌زند، اما دست یدالله بیرون آمد و هژمونی اسرائیل را بر هم ریخت و همان‌طور که اسرائیل به قبل از 7 اکتبر برنمی‌گردد، 14 آوریل هم در یادش می‌ماند.
قاسمی در ادامه گفت: همشهریان همدانی شنبه شب در سرما به میدان فلسطین آمدند و خوشحال بودند که برای اولین بار در طول این مدت صدای ناله‌ای از غزه بیرون نیامد و از نیروی انتظامی و سپاه تشکر می‌کنیم و دستان آنها را می‌بوسیم.
وی اظهار کرد: در کنار بوسیدن دستان نظامیان از مردان اقتصادی می‌خواهیم که برای این مردم سنگ تمام بگذارید.
در این مراسم دو تن از شاعران همدانی سروده‌های خود را در وصف ایران و حضرت امام علی(ع) خواندند و مراسم با دعای آیت‌ا... شعبانی نماینده ولی فقیه در استان به پایان رسید و در پایان مراسم پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: