صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۱۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۲

امروز: ۱۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 30

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان احداث می‌شود، گفت: ساخت این شهرک در راستای تأمین نیازهای بخش صنعت و تولید استان دنبال و پیگیری می‌شود.
به گزارش هگمتانه، احمد شانیان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از چند شرکت پخش در همدان فعال کردن انجمن صنعت پخش در استان را ضروری دانست و افزود: در راستای ساماندهی و نظام مند شدن فعالان صنعت پخش کالا، رفع مشکلات و موانع فعالان این صنف را پیگیری خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی نخستین شهرک تخصصی پخش در همدان موجب استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت‌های تجاری و تولیدی استان به ویژه در غرب کشور خواهد شد و بی تردید اثرات مثبتی در زمینه صادرات و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان همچنین با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، دولت مردمی تلاش دارد رشد و تعالی بازار و اقتصاد را با مشارکت و همراهی مردم محقق کند.
به نقل از کانال اطلاع‌رسانی اداره کل صمت همدان، در این برنامه شرکت پخش البرز، شرکت پخش قاسم آباد و نیز شرکت به پخش مورد بازدید قرار گرفت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: