صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۱۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۲

امروز: ۱۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Monday 2024 (Apr) 29

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به عملیات وعده صادق تأکید کرد: دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته است که معادلات سیاسی و اجتماعی منطقه را می‌تواند طراحی کند.
به گزارش هگمتانه، آیت‌ا... جبیب الله شعبانی ضمن قدردانی از مجموعه سپاه پاسداران، نیروهای مسلح و اقشاری که در افتخار خلق شده برای کشور نقش مؤثری داشتند اظهار کرد: کاری که رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران که حمله به خاک یک کشور قلمداد می‌شود انجام داد، بر خلاف تمام قوانین بین المللی است.
امام جمعه همدان بیان کرد: اقدام رژیم صهیونیستی کار جاهلانه‌ای بود که هزینه‌های فراوانی را برای خود آنها به دنبال داشت و اتفاقی که شامگاه شنبه رقم خورد عکس‌العمل طبیعی در برابر آن اقدام جاهلانه بود.
وی عنوان کرد: انتظار مردم کشور بر همین بود و این اتفاق قدرت موشکی و پهپادی کشور را به خوبی نشان داد و شاید بشود گفت که دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته و ظهور و بروز یافته که معادلات سیاسی و اجتماعی منطقه را می‌تواند طراحی کند.
آیت‌ا... شعبانی بیان کرد: به امید خداوند این مسأله برکات فراوانی برای کشور به دنبال دارد و حتی فکر می‌کنم این اقدام از نظر اقتصادی نیز در بلند مدت به کشور کمک می‌کند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: