صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۱۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۲

امروز: ۱۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 30

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگیری سارق داخل خودرو حین سرقت در کوی شهید مدنی همدان خبر داد.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ"هادی نجفی صالح"در تشریح این خبر گفت: روز گذشته حین گشت زنی مأموران کلانتری" 16 شهید مدنی" شخصی را در حال پرسه زنی در یکی از خیابان‌های فرعی داخل کوی شهید مدنی رؤیت کردند.
وی در ادامه افزود: با توجه به خلوتی معابر مأموران به این فرد مشکوک و وی را مد نظر قرار داده که به محض باز کردن در یک دستگاه خودرو تاکسی دستگیر کردند.
کشف 45 فقره سرقت سیم و کابل در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان، همچنین از دستگیری سارق و کشف 20 متر کابل فشار قوی و همچنین کشف 45 فقره سرقت انواع سیم و کابل توسط مأموران کلانتری" 12 شهید مدرس "خبر داد.
سرهنگ"هادی نجفی صالح"در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی مبنی بر حضور دو نفر سارق سیم و کابل در بلوار شهید مدنی و در حال سرقت کابل فشار قوی بلافاصله مأموران کلانتری" 12 شهید مدرس " در محل حاضر و یکی از سارقان را در حال قطع کابل و فرد دیگر در حال جمع آوری اموال سرقتی مشاهده کردند.
وی در ادامه افزود: با اقدام به موقع مأموران یکی از سارقان در محل دستگیر و مقدار 20 متر کابل فشار قوی از وی کشف و متأسفانه فرد دوم موفق به فرار شد که پس از انتقال این فرد به کلانتری و انجام تحقیقات خاص پلیسی به 45 فقره سرقت انواع سیم و کابل اعتراف و تلاش برای دستگیری هم‌دست وی ادامه دارد.
سرهنگ نجفی در پایان گفت: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره 110 یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: