صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۱۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۲

امروز: ۱۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 30

عناوین صفحه



حاجی‌بابایی :  بنا بر اعلام متخصصان، کیفیت آب همدان بسیار سالم و مطمئن است و به زودی طعم و بوی آن نیز مطبوع خواهد شد
هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو پیگیری‌ استاندار همدان برای بهبود طعم و بوی آب همدان وزیر نیرو در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس حاضر و از اختصاص 300 میلیارد تومان برای نصب واحد ازن‌زنی خبر داد. به گزارش هگمتانه، حمیدرضا حاجی‌بابایی روز گذشته اظهار کرد: با پیگیری‌های مکرر استاندار همدان وزیر نیرو در استان حاضر و از تصفیه‌خانه شیخی‌جان بازدید کرد که در این بازدید مقرر شد یک واحد ازن‌زنی در مسیر تصفیه‌خانه نصب شود.
وی تصریح کرد: پس از این بازدید و سفر استانی، وزیر نیرو با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از اختصاص 300 میلیارد تومان بودجه برای خرید دستگاه ازن‌زنی و نصب آن خبر داد. نماینده همدان و فامنین در خانه ملت در ادامه یادآور شد: کیفیت آب همدان بنا بر اعلام متخصصان و کارشناسان تابع استانداردهای سازمان بهداشت جهانی و استانداردهای ملی مورد تأیید است و تنها بو و طعم آن بر اثر ویژگی‌های خاص آن تغییر کرده بود که نصب این دستگاه باعث بهبود آن خواهد شد.
به نقل از فارس، وی در بخش دیگر تأکید کرد: شهروندان می‌توانند با خیال آسوده از آب استفاده کنند چراکه از نظر کیفیت بسیار سالم و مطمئن است و به زودی طعم و بوی آن نیز مطبوع خواهد شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: