صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۱۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۲

امروز: ۱۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 30

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر*: مدیر منطقه دو شهرداری همدان خبر داد: عملیات تملک دو پلاک واقع در منطقه دو شهرداری، با هدف بازگشایی بن بست موجود انجام شد.
به گزارش هگمتانه، حجت کریمی جاوید با اعلام این خبر افزود: عملیات بازگشایی کوچه یاس شرقی واقع در خیابان ذوالفقار با بیش از 250 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شد. مدیر منطقه دو شهرداری همدان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی که شهروندان در شهر همدان دارند بهبود وضعیت تردد و سهولت در رفت و آمد است.
کریمی جاوید اظهار کرد: این معبر در خیابان ذوالفقار و کوچمشکی واقع شده است و بازگشایی آن به رفع مشکلات محل، بهبود عبور و مرور شهروندان، رفع حقوق ارتفاقی از پلاک‌های مجاور و تأمین منابع مالی شهرداری منتج خواهد شد.
وی اضافه کرد: روان‌سازی تردد عبور و مرور شهروندان یکی اقدامات مهم در مدیریت شهری است که شهرداری می‌کوشد با فراهم‌آوردن شرایط لازم، در مناطقی که دارای بافت فرسوده بوده و تردد شهروندان مشکل است، بازگشایی صورت گیرد.
کریمی جاوید خاطرنشان کرد: بازگشایی معابر جزو ده‌ها طرح مهم اجرایی مدیریت شهری این منطقه است. وی ادامه داد: توسعه و بازگشایی معابر و بلوارهای شهر فرصتی مناسب را در بخش‌های مختلف در اختیار مدیریت شهری و شهروندان قرار داده است که استفاده از این فرصت‌ها می‌تواند توسعه پایداری شهری را به همراه داشته باشد.
به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری همدان، وی در پایان بیان کرد: امید است با اجرای چنین اقداماتی بتوان میزان رضایتمندی و خدمات رسانی مطلوب‌تر شهری را برای شهروندان فراهم کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: